A Z generáció megunta a Tindert és társait.
A Z generáció nem csak az élelmiszer-árucikkeket vásárolja meg a piacon. A 20-as éveikben járó fiatalok belefáradtak a társkeresők használatába, és inkább a személyes ismerkedést kezdik preferálni - derült ki a Smirnoff vodkaszállító új kutatásából.
Meglepő módon a Z generációs randizók majdnem fele azt mondja, hogy szívesen találkozna egy potenciális új partnerrel a közértben vagy a szupermarketben - mondta el Maddy Stockwell, a Smirnoff márka marketing menedzsere.
A vizsgálatból arra is fény derült, hogy a digitális bennszülöttek 46,8%-a szeretne párjával találkozni élelmiszervásárlás közben. Úgy tűnik, hogy az élelmiszerboltok és a piacok nagy hangsúlyt kapnak a jövőben.
Talán ennek az is lehet az oka, mert ezeken a helyeken könnyebb beszélgetésbe elegyedni, ha segítségre van szükségünk. Bár, elsőre furcsa lehet elképzelni, hogy azért járjunk boltba, mert párkapcsolatot keresünk, de az biztos, hogy érdemes nyitni, ha találkozunk valakivel, aki szimpatikus számunkra.
Emellett a fiatalok társas összejöveteleken, könyvesboltban, helyi klubban vagy órán, illetve egyéb offline eseményeken és helyeken szeretnének találkozni a potenciális partnerrel. Sokan úgy gondolják, hogy a társkeresős randikból végül általában sosem lesz valódi találkozás, gyakori a ghostingolás és a hasonló taktikák megjelenése. Egy személyes ismerkedés során pedig már néhány perc alatt is sokkal többet megtudhatunk a másikról.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!