Quantcast

Orange Blossom

A Glossier piacra dobta az első gyertyáját

A Glossier piacra dobta az első gyertyáját
© Glossier

A Glossier a napokban mutatta be az ünnepi kollekcióját, aminek keretein belül egy egészen új termék, a márka első gyertyája is piacra került.

Az Orange Blossom Neroli gyertya matt rózsaszín üvegét az ikonikus G betű díszíti, kókusz- és szójaviasz keverékéből készült, de ahogy a neve is mutatja, nem a tipikusan ünnepi illatok jellemzik. A friss virágos és citrusos illatok rajongói örülhetnek, hiszen a neroli, a körte és a citrusos jegyek dominálnak a gyertyában.

A termék jelenleg csak a Glossier limitált Bath Duo szettjében vásárolható meg, ami a gyertya mellett egy másik újdonságot is kínál: a Bath Pods névre keresztelt fürdőgolyók narancsvirágos neroli illata a Body Hero termékcsaládhoz hasonlóan a vasárnapi fürdőzés alkalmával képzeletben egy egzotikus tengerpartra repít.

A Glossier ünnepi újdonságai között helyet kapott egy vadiúj, bíborvörös árnyalat is, ami a Cranberry nevet kapta, és a márka három legnépszerűbb terméke között is megtalálható. Emellett a cég egy másik limitált kiadású szett is piacra dobott: az Essential Edit a legkelendőbb termékeket tartalmazza, elegáns (és környezetbarát) csomagolásban. 

Bár a Glossier Black Friday akciói mindig nagyszerű lehetőséget biztosítanak arra, hogy kedvezőbb áron jussunk hozzá a kedvenc termékeinkhez, az ünnepi kollekció nem biztos, hogy kihúzza november végéig, ezért érdemes minél előbb lecsapni rá.

Forrás: Elle