Quantcast

Anyja lánya

Tízévesen már modellkedik Mariah Carey lánya

© Dia Dipasupil/Getty Images

Monroe az édesanyja kiköpött mása, ezért is választották ki egy reklámfilmhez, amelyben Mariah Carey fiatalkori önmagát alakítja.

Az Oshkosh B'gosh márka legújabb reklámkampányához nagyon fiatal múzsát választott – és nem is akármilyet! Monroe Mariah Carey és Nick Cannon lánya, aki színésznőként és modellként egyszerre bizonyít a gyermekruházati márka kisfilmjében. A „Today is Someday” elnevezésű back-to-school kampányban ismert személyiségek fiatalkori „énjét” láthatjuk viszont, így Mohammad Ali, az Outkast és persze Mariah Carey is megelevenedik előttünk gyerekként. A kampány a hírességek önbizalmát és kitartását ünnepli.

Tisztelgés az úttörők előtt

A kisfilmben Monroe a 80-as évekbeli édesanyját alakítja. Overallba, fekete pólóba és balerinacipőbe öltözve tart inspiráló beszédet kortársainak. „Egy nap minden más lesz. A fejemben lévő dallamok a slágerlisták csúcsára fognak felkapaszkodni. A szívemben lévő dalok milliókat fognak megérinteni” – jelenti ki a 10 éves kislány, aki megszólalásig hasonlít Mariah Careyre. „Az év előadója, az évtized előadója, az évezred előadója. De a cél az, hogy inspiráljam a kislányok egész generációját, hogy merjenek nagyot álmodni.” Az Oshkosh B'gosh márka közleménye szerint a reklámfilm tisztelgés Mariah óriási karrierje előtt, hiszen mind a gyerekkora, mind dalszerzői munkássága fiatal álmodozók generációira tett mély benyomást.

Érdekesség, hogy az énekesnő 1990-ben egy Oshkosh B'gosh farmert viselt a Someday című klipjében. Harminc évvel később pedig a márka bizonyítja, hogy összehozza a generációkat.

A reklámkampány egyébként egybeesik a sztár „The meaning of Mariah Carey” című memoárjának megjelenésével. „Amikor kicsi voltam, eltökéltem, hogy valóra váltom az álmaimat. Ma, anyaként, rendkívül boldoggá tesz, ha látom, hogy a gyermekeim olyan projektekbe vágnak bele, amelyek közel állnak a szívükhöz” – mondta.

Forrás: Elle