Változatos formák, gazdag színvilág
Az ELLE magazin 2017. augusztusi lapszáma a Romani Design exkluzív szempárnájával jelent meg.
A Romani Design olyan nemzetközi színtéren is egyedülálló divatmárka, ahol a társadalmi ügy párosul az eleganciával, és ahol az egyedi, különleges designtermékek üzenettel rendelkeznek.
A világviszonylatban is unikumnak számító Romani társadalmi küldetése, hogy a fashion világán keresztül segítse elő a romák társadalmi integrációját, valamint az identitás és az öltözködés szabadságát hirdesse.
A divatmárka cigány viseleti hagyományokat és annak motívumkincseit helyezi át modern kontextusba, ennek köszönhetően a tervezőpáros, Varga Erika és Varga Helena - tradíciók által képviselt értékekből merített – kollekciói a kortárs divat nyelvén szólalnak meg.
“Számomra a divat ugyanaz, mint az írónak a szavak, festőnek a színek. Ruháimon keresztül tudom megfogalmazni önmagam és megteremteni azt a világot, amelyben szívesen élek” – vallja Varga Erika, a Romani Design művészeti vezetője. Erika gyerekkorából, tradíciókövető családjából hozza magával a Romani termékekre jellemző változatos formákat és gazdag színvilágot. Küldetésének tekinti, hogy ezt az örökséget továbbadja, a divat segítségével teremtsen hidat a különböző kultúrák között, és hasson a sztereotip közgondolkodásra.
A Romani különleges színfoltjai a Varga Helena által tervezett egyedi táskák, melyek a márka csúcskategóriás termékei között foglalnak helyet. A testvérpár és a brand életében fontos szerepet tölt be az oktató és ismeretterjesztő tevékenység, melynek kedvezményezettjei nehézsorsú fiatalok és felnőttek.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!