Jackie Kennedy is szívesen hordta: Marimekko
Célom nem kevesebb és nem több, mint részévé válni az emberek mindennapi életének és valóra váltani mindannyiunk titkos vágyait – fogalmazta meg vállalata jövőképét évtizedekkel ezelőtt Armi Ratia, a Marimekko alapítója.
Mióta 1960-ban a makulátlan stílusérzékű Jackie Kennedy Marimekko-ruhákban népszerűsítette férjét az amerikai elnökválasztási kampány során, nem véletlenül lett a márkából 40 országban hozzáférhető világmárka. Mindenki felfigyelt a szokatlanul élénk színekkel és formákkal díszített finn designra, és hamar ismertté vált világszerte. Olyannyira, hogy mára már egy H&M-el közös tavaszi kollekcióval és Marimekko-mintás Converse cipőkkel is büszkélkedhet.
Az eszme, ami a hétköznapokban is felfedezhető szépséget és az egyéniségek különbözőségét hangsúlyozza, vizuálisan sokoldalú Marimekko-világot szült, mely a konyhába, nappaliba, hálószobába, iskolába, munkahelyre, röviden az élet minden helyszínére elkíséri kedvelőit. Formavilágát az élet olyan egyszerű és mindennapi jelenségeiről mintázta, mint a szalmaszálak, sirályok, és mindenekelőtt a védjeggyé vált pipacsok.
A Marimekko motivációját a gondolat szabad szárnyalásának és az élet realizmusának érdekes kombinációjából meríti, fantáziáját soha nem korlátozzák tradíciók és bevett szokások, bátran és feltűnést nem kerülve mernek egyre újat mutatni.
A Marimekko 2012 őszi/téli divatbemutatója
Ég veled, tikkasztó nyár, jön az ősz és azt mondja: Mars ki az erdőbe! Ideje kiélvezni a csípős reggeleket és lenyugodni erdei bogyók és gombák gyűjtése közben. A természet minden meglepetésével és színével csak rád vár. Érett narancssárga, szalmasárga, és az erdő zöldjének milliónyi árnyalata hódít a Marimekko őszi kollekciójában.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!