A Converse női tervezői izgalmas személyiségekkel alkottak új kollekciót
A Converse évtizedek óta a történetmesélésre, önkifejezésre, és a számukra fontos dolgok közvetítésére ösztönzi viselőit. A márka női tervezői idén tavaszra a szeretet, egység és közösség erejéből inspirálódva alkották meg a „Love the Progress” kollekciót.
A tavaszi kollekció a már jól ismert „All The Stories Are True” (minden történet igaz) kampányt gondolja tovább, lehetőséget adva nőknek a világ különböző pontjairól arra, hogy saját szavaikkal értelmezzék újra a női nem fogalmát. A Converse a kampány során különböző korú nők hihetetlen történeteit mutatja be arról, hogyan formálják jövőjüket saját elképzeléseik szerint, miközben másokat is inspirálnak.
Az új kampány többek között olyan nemzetközi arcok értelmezését közvetíti, mint a fiatal színésznő és aktivista Millie Bobby Brown, az első hidzsábot viselő balerina Stephanie Kurlow, az önvédelmi oktató Qin Yunguan, a nonkonformista zenész Naomi Preizler és a tech specialista, Kasia Gola. A kampány résztvevői a fehér Converse Chuck 70-jük felsőrészére, saját kézzel írták fel az üzenetüket.
A Love The Progress jelmondata a “Keep Loving, Keep Fighting” (szeress tovább, küzdj tovább), ami amellett, hogy az egyenlőségért való küzdelmet fejezi ki, emlékeztet minket arra, hogy a szeretet sokkal erősebb a félelemnél.
A sorozat darabjai prémium minőségű finom bőrből készülnek, amelyre az üzenetek kerülnek.
A kollekció modelljei 29 990 Ft – 34 990 Ft javasolt fogyasztói áron kaphatók, s február 19-től megtalálhatók a Converse márkaboltokban és kiemelt partnerboltokban.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!