A Déli-sarkról a kifutókra, a lövészárkoktól az utcai divat színpadára
Az első világháború alatt megbízást kaptak, hogy a tervezzenek egy kabátot a katonáknak, amely jól tűri a viszontagságokat. Így született meg a mára ikonikussá vált Burberry ballonkabát őse. Védjegyük, a kockás minta is ezen a kabáton jelent meg először, bélésként, de csak az 1900-as évek második felében kezdték el önállóan használni különböző termékeken, például sálakat, esernyőket díszítettek vele. A Burberry ballon a háború után az utca divatját is meghódította, hála a katonáknak, akik a hétköznapokon is elkezdték viselni strapabíró kabátjukat. A ballonőrület később Hollywoodot is elérte, Humphrey Bogart a Casablancaban, Peter Sellers a Rózsaszín Párducban is ilyen kabátot viselt.
A márka az évek során több különböző termékvonallal rukkolt elő, ezzel is reagálva a vásárlók különböző igényeire: a Burberry Prorsum a márka fő termékvonala, a Burberry Brit a legelérhetőbb márka – ez leginkább az árakban mutatkozik meg. A Burberry Sport sportruházatot és kiegészítőket kínál, a Burberry London kollekciókban pedig üzleti viseleteket találni.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!