Divat, szépség, kultúra, életmód, társadalom – mindezekről mesél 80 éve az ELLE nemzetközi médiamárka, amely ma már 50 országban van jelen világszerte.
A márka 8 évtizedének történetét 2025. februárjában a milánói divathét nyitónapján kezdték el ünnepelni az ELLE munkatársai a világ minden tájáról. Az ünnepségsorozat azóta több ország kiadványában vagy eseményén kiteljesedett, szeptemberben pedig az őszi lapszámmal a magyar piacon is megmutatja magát.
80 év, számtalan címlap, elsőként felvállalt témák, sokszínű hangok és arcok, akik megmutatták az ELLE globális erejét.
Az ELLE Magyarország szeptemberi lapszámának borítóján pedig milyen más tematika jelenhetne meg, mint a márka esszenciája: a divat. Az ELLE 80 lapszám egy olyan címlappal jelenik meg, amely a kortárs trendek tükörképe a jelenben, miközben a jövőt formálja.
Az ELLE – a világ vezető női márkájává nőtte ki magát, amely a nők támogatását tűzte ki célul, a stílus iránti elkötelezettség és generációkat összekötő üzenetek közvetítésével.
Az ELLE 80 éves jubileuma nem csupán visszatekintés a múltra, hanem egy olyan ünneplés, amely folytatódik – lapszámról lapszámra, történetről történetre. A következő hónapokban további exkluzív tartalmakkal, inspiráló anyagokkal csatlakozunk a nemzetközi sorozathoz.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!