Lóval úszik egy csodaszép klipben a sztár a Burberry új illatát reklámozva.
Lenyűgöző reklámklip készült a Burberry Hero nevű új illatához, Jonathan Glazer rendezésében. A parfüm arca a most éppen kigyúrt Adam Driver, aki először versenyt fut a tengerparton egy lóval, majd együtt úszik vele, aztán kentaurrá változnak.
Az új illat – és vele együtt a hozzá készült reklámszpot – a márka kreatív igazgatója szerint az új, modern férfit szimbolizálja, amely érzékeny, és nem csak erős.
Adam Drivert legközelebb a Gucci-klánról szóló filmben láthatjuk Lady Gagával - itt találsz infókat és fotókat az izgalmasnak ígérkező moziról.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!