Quantcast

#ugyanaz

Plüssnyuszinak adja a hangját Kulka János a szivárványcsaládok kampányában

Plüssnyuszinak adja a hangját Kulka János a szivárványcsaládok kampányában
© Maskot / Getty Images

Kovács Patrícia beszél a másik nyusziként, úgy cseverésznek a játszótéren, mint két kisgyerek.

Játszótér padján beszélget két plüssnyuszi. Először a testvéreiket említik, majd szóba kerül köztük, hogy a családjaikban mi az esti rutincselekvések sorrendje.

- Tényleg, nálatok a fürdés után van a vacsora?
- Ááá, előbb fürdés, aztán mese...Néha kettő. Vagy három. Akkor ebben is hasonlítunk.
- Igen, ebben is.

A nyuszik (akik gyerekeket szimbolizálnak) a pad közepén ülnek, amelynek a jobb és a bal oldalán a szüleik. Valódi emberek, valódi párok. Egy-egy nő, egy-egy férfi. Aztán befut a két testvér, együtt a két, négytagú család - majd a film végén feliratban az üzenet: "Ugyanaz a szeretet, ugyanaz a bizalom, ugyanaz a törődés."

Gyakorlatilag ennyire egyszerű és világos a Szivárványcsaládokért Alapítvány 45 másodperces kisfilmje, amely egy országos kampány nyitánya. A két plüssálatnak Kulka János és Kovács Patrícia kölcsönzi a hangját. 

Ez csak az egyik kampányfilm, a másikban orvosi rendelőben beszélget a két "gyerek", a harmadikban egy tornateremben.

A gyermekjogok nemzetközi napjára időzítve induló kampányban az alapítvány arra hívja fel a figyelmet, hogy miközben a szivárványcsaládok ugyanúgy szeretik a gyerekeiket, gondoskodnak róluk és aggódnak értük, mint az összes magyar család, addig az állam nem biztosít azonos jogokat nekik.

A most induló kampány fő üzenete az #ugyanaz. Itt van a két másik kisfilm.