Online arc-, és hajrutinnal, valamint Virtuális Tükörrel újított a drogéria.
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, nem sokkal később pedig megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel is újított idén.
Már hajápolási rutint is összeállíthatunk a Rossmann Rutin felületén, de természetesen maradnak a népszerű arcápolási rutin és a Virtuális Tükör funkciók is.
A Rossmann Arcrutin bevezetése jelentős újításnak számított, hiszen a teszt kitöltésével nem csak bőrük állapotának és típusának megfelelő, márkafüggetlen termékajánlásokat kaphatnak a felhasználók, hanem azokat az általuk megadott árkategóriában azonnal meg is vásárolhatják a Rossmann webshopjában vagy mobilapplikációján keresztül. Az arcápolási rutin teszt esetében már jól ismert hatóanyag-kisokos is bekerült a hajápolásra fókuszáló verzióba is, számos aktív hatóanyagról kaphatunk rövid, érthető tájékoztatást a teszt oldalán.
„A Hajrutin felépítése az Arcrutinhoz hasonlóan szakértők bevonásával összeállított kérdéseken keresztül segít meghatározni a hajunk kondícióihoz leginkább illeszkedő termékeket, vagy azokat, amelyek egy-egy esetleges problémán a lehető leghatékonyabban segítenek” – mondta el az újításról Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketingvezetője.
Itt is választhatunk, hogy egyszerű vagy haladó rutint szeretnénk, és hogy a prémium vagy a pénztárcabarát termékek közül válogatnánk szívesebben a Rossmann kínálatából. A rendszer ennek megfelelő termékajánlásokat tesz, sőt a teszt végén általános, mindenki számára hasznos rutin-tippek is megtalálhatók.
Általános rutin tipp: A hajunk szépségének alapja az életmódunk és egészségünk. Ez az alap, erre építve kíméletes hajápolási módszerekkel és megfelelő termékekkel lehet a legjobb eredményt elérni. Kíméletesen bánj hajaddal: törölközővel ne dörzsöld durván, hajkefével ne tépd, és ne hordj rendszeresen szoros hajviseleteket, mert ezek károsíthatják a hajadat. Az alap hajápolási rutinhoz a megfelelő termékek kiválasztása kulcsfontosságú, ami egy a fejbőröd típusához illeszkedő sampont, a hajad típusához illeszkedő hajbalzsamot, hővédelmet biztosító leave-in kondicionálót és egy kíméletes hajkefét takar, amelyeket szintén a hajad típusához érdemes kiválasztani.
Az eredményt e-mailben is elküldhetjük magunknak a felületen keresztül, de mindenképp érdemes regisztrálni, vagy belépni a már megszokott Rossmann+ felhasználói fiókunkkal, hiszen így bármikor visszanézhetjük a tesztünk eredményét, nem beszélve az extra kedvezményekről, amiket a Rossmann hűségprogramja folyamatosan biztosít számunkra.
A Rossmann a tudatos arc-, és hajápolás iránt érdeklődőkön kívül a sminkelés szerelmeseire is gondol: Virtuális Tükör szolgáltatásukkal minden eddiginél könnyebbé válik az online sminkvásárlás.
„A kiterjesztett valóságot használó technológia segítségével a Rossmann Online Drogériában közvetlenül a kosárba helyezés előtt a vásárló saját arcára próbálhatja az egyes sminktermékeket, jelentősen megkönnyítve ezzel a megfelelő színek, árnyalatok kiválasztását” – magyarázta Fürjes Ádám, a Rossmann webshop vezetője.
A Rossmann innovációja egyelőre a L’Oréal csoport kiválasztott termékeinek kipróbálását teszi lehetővé az alkalmazáson belül, beleértve a L'Oréal Paris, Maybelline és NYX márkákat. Egyedülálló módon a drogéria sajátmárkás dekorkozmetikumaira, az Alterra és a Rival Loves Me számos termékére is kiterjesztették a funkciót, amely várhatóan tovább bővül majd a jövőben.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!