Quantcast

Színes bőr

Már kapható Naomi Osaka saját bőrápoló márkája

© Godaddy

A teniszcsillag saját szépségápolási termékeit kifejezetten a sötétebb bőrtónusúak számára fejlesztették ki.

A négyszeres Grand Slam-bajnok Naomi Osaka nemsokára kiérdemli a bőrápolási guru jelzőt is. Nemrégiben debütált a teniszező saját bőrápolási márkája, a KINLÒ, amely kifejezetten a sötétebb bőrtónusok igényeit tartja szem előtt. Az elnevezés Osaka származása előtt tiszteleg, a „kin” és a „lo” japánul, illetve haiti kreol nyelven aranyat jelent.

A különleges márka nem titkolt célja, hogy párbeszédet kezdeményezzen a bőrvédelemről és a bőrrákról a színes bőrű közösségekben. A debütáló kollekció része egy fényvédő, egy szemránckrém, egy arcpermet és egy ajakbalzsam is.

Hiánycikk a piacon

Dr. Naana Boakye, a KINLÒ bőrgyógyászati igazgatója megerősítette, hogy a termékek a legmagasabb minőséget képviselik. Naomi számára hihetetlenül fontos, hogy a színes bőrűeket is bevonják a napkárosodással kapcsolatos figyelemfelhívásba. „Személyes tapasztalataim szerint a fekete, barna és más sötétebb bőrszínű közösségek gyakran háttérbe szorulnak a napvédelemmel kapcsolatos vitákban és kutatásokban, sőt a bőrrákkal kapcsolatos klinikai tanulmányokból is gyakran kimaradnak. Ezenkívül az üzletekből hiányoznak a kifejezetten a melanizált bőrre készült fényvédő termékek” – nyilatkozta a teniszcsillag azzal kapcsolatban, miért érezte fontosnak egy saját márka elindítását.  A termékek egyelőre kizárólag a KINLÒ weboldalán kaphatóak.  

Forrás: Elle