Az ikonikus illat centenáriumának megünneplésére a CHANEL ház egy új, limitált kiadású kollekciót hozott létre, amelyet a kifejezetten a nagyközönség számára kialakított "gyártóhelyen" fedezhetnek fel az illat rajongói.
A N°5 egy évszázadon keresztül rendszeresen megújult, és továbbra is meglep minket. A CHANEL a N° 5 százéves fennállásának megünneplésére létrehozta a CHANEL FACTORY 5-t, egy forradalmi koncepciót, amely a N° 5 illatra épül. A tizenhét, különleges limitált kiadású terméket hétköznapi tárgyak ihlették, arra asszociálva, hogy a N° 5 viselése megváltoztatja a hétköznapokat.
A CHANEL FACTORY 5, egy ultramodern gyárhoz hasonlóan kialakított gyártási helyszín, kifejezetten a nagyközönség számára újjáépített gyártóhely. Ez az üzem teljes egészében a N° 5 gyűjtői tárgyakká való átalakítására szolgál. Egy különleges hely, ahol a világ legikonikusabb illatának története találkozik a jövővel, ahol a N° 5 legendája minden nap újra és újra definiálja önmagát.
A N°5 kiállta az idő próbáját, és egy egész korszak történetét magában hordozza. Napjainkban a fogyasztási szokások megváltoztak, és egy tárgy értéke túlmutat az előállítási költségén és a használatán. "Ugyanolyan értéket képviselhetnek azok a termékek, amelyeket rendszeresen használunk, mint azok, amelyeket nagyon különleges alkalmakra tartogatunk. A hangsúly az élményen van, amit ezek a termékek nyújtanak" - mondja Thomas du Pré de Saint Maur, a Chanel globális kreatív erőforrásokért felelős igazgatója. Testolaj egy olajozó flakonban, fürdőtabletták egy teásdobozban - a N°5 17 hétköznapi tárgy újrafelhasználásával ebben a kollekcióban felforgatta azok funkcióját, és ismét bebizonyította, hogy a luxus az élmények megtapasztalásában rejlik.
A CHANEL FACTORY 5 a Gabrielle Chanel által kezdeményezett megközelítés lényegéhez való visszatérést szimbolizálja, azt a vágyat, hogy megszegje a szabályokat és felszabadítsa magát a korlátok alól. Ezzel a koncepcióval a CHANEL visszatér a N°5 első csomagolásához, amely egy egyszerű laboratóriumi üveg volt, egy funkcionális tárgy, amely luxus ikonná vált. A CHANEL FACTORY 5 azt a tényt ünnepli, hogy az évek során az első üveg ötlete még mindig jelen van, és végigkíséri a N°5-öt.
"Azzal, hogy a népszerű fogyasztási cikkeket kiemeljük kontextusukból, és a N°5 esztétikájába öltöztetjük őket, visszatérünk a CHANEL első kreatív megközelítéséhez: egy funkcionális tárgyat kívánatos luxuscikké alakítunk át. Erről szól a CHANEL FACTORY 5: a luxus élményét kínálja a mindennapi életben."
Ez egyúttal hódolat a pop art-nak, amely a mindennapi tárgyakat műalkotásokká alakította át. A CHANEL ezt az egyedülálló kollekciót egy magával ragadó élményen keresztül mutatja be. "Mivel a N°5 a 100. évfordulóját ünnepli, a CHANEL FACTORY 5 arra is emlékeztet bennünket, hogy a fiatalság mindenekelőtt egy lelkiállapot: merjünk a konvenciók ellenében szabadok és önazonosak lenni, ne vegyük magunkat túl komolyan, legyünk könnyedek anélkül, hogy könnyelműek lennénk. Részesítsük merészen előnyben a képzelet fiatalságát a megszokás öregségével szemben! Ezt üzeni nekünk ez a kollekció" - mondja Thomas du Pré de Saint Maur. Ebben az ultramodern dizájnnal rendelkező, teljes egészében az N°5 gyűjtői darabokká való átalakításának szentelt gyártóhelyen a termékek a mechanikus futószalagokról a CHANEL szakértőinek kezébe kerülnek, akik a kiválóság hagyományát örökítik tovább.
Június 29-től a CHANEL a világ legnagyobb városaiban is bemutatja ezt az ipari színpadképet. A pop-upok, amelyeket a N°5-nek szentelt tematikus parkokként képzeljünk el, olyan világba repítik az embereket, amelyben a N°5 fekete-fehér identitása a popkultúra élénk színeivel keveredik.
A szórakoztató élményt a limitált kiadású kollekció 17 terméke köré szerveződő utazást kínál. A közönség gyári környezetben követheti nyomon a termékeket a különböző gyártósorok munkaállomásain keresztül, és utazása az "üzem" üzletében tett látogatással ér véget, ahol játékos, rendhagyó termékbemutatók részese lehet. Mivel Budapestre nem jut el, be kell érjük a CHANEL Ház által kínált digitális változattal.
A N°5 viselése megváltoztatja a hétköznapokat. Azzal, hogy a CHANEL FACTORY 5 a N°5 identitását hétköznapi tárgyakba helyezi, megerősíti a ház merészségét, szabadságvágyát és képességét arra, hogy újra definiálja magát.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!