Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

100 ÉV CHANEL

Limitált Chanel Factory 5 kollekció született a N° 5 centenáriumára

2021. június 30.

2 perc olvasás

Fodor-Kassai Mónika

Chanel N° 5 Chanel Factory centenárium
Limitált Chanel Factory 5 kollekció született a N° 5 centenáriumára

Az ikonikus illat centenáriumának megünneplésére a CHANEL ház egy új, limitált kiadású kollekciót hozott létre, amelyet a kifejezetten a nagyközönség számára kialakított "gyártóhelyen" fedezhetnek fel az illat rajongói.


A N°5 egy évszázadon keresztül rendszeresen megújult, és továbbra is meglep minket. A CHANEL a N° 5 százéves fennállásának megünneplésére létrehozta a CHANEL FACTORY 5-t, egy forradalmi koncepciót, amely a N° 5 illatra épül. A tizenhét, különleges limitált kiadású terméket hétköznapi tárgyak ihlették, arra asszociálva, hogy a N° 5 viselése megváltoztatja a hétköznapokat.

HOL KÉSZÜL A FACTORY 5 KOLLEKCIÓ?

A CHANEL FACTORY 5, egy ultramodern gyárhoz hasonlóan kialakított gyártási helyszín, kifejezetten a nagyközönség számára újjáépített gyártóhely. Ez az üzem teljes egészében a N° 5 gyűjtői tárgyakká való átalakítására szolgál. Egy különleges hely, ahol a világ legikonikusabb illatának története találkozik a jövővel, ahol a N° 5 legendája minden nap újra és újra definiálja önmagát.


AZ EREDETI N°5 KOLLEKCIÓ A GYÁRBÓL

A N°5 kiállta az idő próbáját, és egy egész korszak történetét magában hordozza. Napjainkban a fogyasztási szokások megváltoztak, és egy tárgy értéke túlmutat az előállítási költségén és a használatán. "Ugyanolyan értéket képviselhetnek azok a termékek, amelyeket rendszeresen használunk, mint azok, amelyeket nagyon különleges alkalmakra tartogatunk. A hangsúly az élményen van, amit ezek a termékek nyújtanak" - mondja Thomas du Pré de Saint Maur, a Chanel globális kreatív erőforrásokért felelős igazgatója. Testolaj egy olajozó flakonban, fürdőtabletták egy teásdobozban - a N°5 17 hétköznapi tárgy újrafelhasználásával ebben a kollekcióban felforgatta azok funkcióját, és ismét bebizonyította, hogy a luxus az élmények megtapasztalásában rejlik.

A CHANEL FACTORY 5 a Gabrielle Chanel által kezdeményezett megközelítés lényegéhez való visszatérést szimbolizálja, azt a vágyat, hogy megszegje a szabályokat és felszabadítsa magát a korlátok alól. Ezzel a koncepcióval a CHANEL visszatér a N°5 első csomagolásához, amely egy egyszerű laboratóriumi üveg volt, egy funkcionális tárgy, amely luxus ikonná vált. A CHANEL FACTORY 5 azt a tényt ünnepli, hogy az évek során az első üveg ötlete még mindig jelen van, és végigkíséri a N°5-öt.

A luxus élménye a mindennapokban

"Azzal, hogy a népszerű fogyasztási cikkeket kiemeljük kontextusukból, és a N°5 esztétikájába öltöztetjük őket, visszatérünk a CHANEL első kreatív megközelítéséhez: egy funkcionális tárgyat kívánatos luxuscikké alakítunk át. Erről szól a CHANEL FACTORY 5: a luxus élményét kínálja a mindennapi életben."

Ez egyúttal hódolat a pop art-nak, amely a mindennapi tárgyakat műalkotásokká alakította át. A CHANEL ezt az egyedülálló kollekciót egy magával ragadó élményen keresztül mutatja be. "Mivel a N°5 a 100. évfordulóját ünnepli, a CHANEL FACTORY 5 arra is emlékeztet bennünket, hogy a fiatalság mindenekelőtt egy lelkiállapot: merjünk a konvenciók ellenében szabadok és önazonosak lenni, ne vegyük magunkat túl komolyan, legyünk könnyedek anélkül, hogy könnyelműek lennénk. Részesítsük merészen előnyben a képzelet fiatalságát a megszokás öregségével szemben! Ezt üzeni nekünk ez a kollekció" - mondja Thomas du Pré de Saint Maur. Ebben az ultramodern dizájnnal rendelkező, teljes egészében az N°5 gyűjtői darabokká való átalakításának szentelt gyártóhelyen a termékek a mechanikus futószalagokról a CHANEL szakértőinek kezébe kerülnek, akik a kiválóság hagyományát örökítik tovább.

POP-UP FACTORY KONCEPCIÓ

Június 29-től a CHANEL a világ legnagyobb városaiban is bemutatja ezt az ipari színpadképet. A pop-upok, amelyeket a N°5-nek szentelt tematikus parkokként képzeljünk el, olyan világba repítik az embereket, amelyben a N°5 fekete-fehér identitása a popkultúra élénk színeivel keveredik.

A szórakoztató élményt a limitált kiadású kollekció 17 terméke köré szerveződő utazást kínál. A közönség gyári környezetben követheti nyomon a termékeket a különböző gyártósorok munkaállomásain keresztül, és utazása az "üzem" üzletében tett látogatással ér véget, ahol játékos, rendhagyó termékbemutatók részese lehet. Mivel Budapestre nem jut el, be kell érjük a CHANEL Ház által kínált digitális változattal. 

A N°5 viselése megváltoztatja a hétköznapokat. Azzal, hogy a CHANEL FACTORY 5 a N°5 identitását hétköznapi tárgyakba helyezi, megerősíti a ház merészségét, szabadságvágyát és képességét arra, hogy újra definiálja magát.


Neked ajánljuk

A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

3 udvariasna...
1

3 udvariasnak tűnő szokás, amit a fodrászok nem szeretnek a vendégeikben

2024.10.10. 2 perc olvasás

3 udvariasnak tűnő szokás, amit a fodrászok nem szeretnek a vendégeikben

Ezt a 10 par...
2

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon

2022.09.23. 3 perc olvasás

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon

Kiderült, ho...
3

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül

2022.10.13. 1 perc olvasás

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül

A hajszín, a...
4

A hajszín, ami minden nőt fiatalít a fodrászok szerint

2024.02.24. 3 perc olvasás

A hajszín, ami minden nőt fiatalít a fodrászok szerint

Visszajött a...
5

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín

2022.07.13. 3 perc olvasás

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín

3 férfi parf...
6

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon

2023.03.05. 2 perc olvasás

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon

A frizura, a...
7

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint

2023.07.08. 3 perc olvasás

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint

Kiderült, ho...
8

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje

2023.01.21. 3 perc olvasás

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje

Ezek is érdekelhetnek

Ezek a legfi...

Ezek a legfinomabb citrusos parfümök idén tavasszal

2024.05.03. 2 perc olvasás

Tavaszi parfümtrend

A blézer, am...

A blézer, ami soha nem megy ki a divatból a francia nők szerint

2024.03.31. 2 perc olvasás

FASHION

Margot Robbi...

Margot Robbie rózsaszín Chanel szettjéért rajonganak a nők, hihetetlenül csinos

2024.02.13. 2 perc olvasás

Rózsaszín mindenhol

A Chanel új...

A Chanel új parfümjét akarja most mindenki, ezért olyan különleges

2024.01.22. 2 perc olvasás

New Fragrance

Penélope Cru...

Penélope Cruz Chanel ruhájáért rajong most egész Hollywood

2024.01.11. 2 perc olvasás

RED CARPET

Ez a világ 5...

Ez a világ 5 legjobb designer táskája a stylistok szerint

2023.12.26. 4 perc olvasás

FASHION

A 2000-es év...

A 2000-es évek legjobb parfümjei, amiket még mindig imádunk

2023.11.18. 3 perc olvasás

PARFÜM

Margot Robbi...

Margot Robbie 900 ezres Chanel kalapjáról beszél most mindenki

2023.11.02. 1 perc olvasás

TREND

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves