Sosem láthattuk még Chanelben, Diorban vagy Gucciban a színésznőt, és ez valószínűleg így is fog maradni a jövőben.
Zendaya valódi stílusikon, ezt bátran kijelenthetjük. A jelenleg Budapesten forgató színésznő leginkább a method dressing-jelenséggel, azaz az aktuális filmjei témájához igazított öltözködéssel írta be magát a divat-történelemkönyvbe, az ötletek mögött pedig legtöbbször hű stylistja, Law Roach áll.
Kettejük közös munkája mostanra több, mint egy évtizedes múltra nyúlik vissza: Zendaya még bőven a Disney feltörekvő üdvöskéje volt, amikor a kreatív szakemberhez került, aki sokat kísérletezett, míg megtalálta a színésznőhöz passzoló stílust. Bár ikonikus cipője, a Louboutin So Kate a kezdetek kezdete óta kirobbanthatatlan Zendaya gardróbjából, a ruhákkal elsőre nem volt ilyen szerencséje a duónak. Roach – ahogy az ilyenkor szokás – számos divatházat keresett fel, hogy biztosítsanak a tinédzser színésznő számára ruhát egy-egy eseményre, azonban ezek a neves márkák rendre elutasították őket, mondván Zendaya nem érdekli őket, mert éretlen még, de később még visszatérhetnek rá. A divatszakember úgy döntött, a szóban forgó brandeket egyszer és mindenkorra lehúzza a partneri listájukról – talán akkor még nem érezték a luxusházak a döntés súlyát, az idő viszont Roach és Zendaya duóját igazolta.
A Law Roach által csak big five-ként emlegetett, tiltólistás márkák tényleg a legnagyobb ligába tartoznak: Chanel, Dior, Gucci, Yves Saint Laurent és a Valentino is eljátszotta az esélyét, hogy a 2020-as évek egyik legsikeresebb világsztárját öltöztethessék.
Még mindig megvannak ezek a papírok. Zendaya már az amerikai Vogue címlapján szerepelt 2017-ben, de még akkor sem viselt soha az alábbi márkákból. És nem is fog
– jelentette ki pár éve Roach, aki végül részben azóta is tartja a szavát. Zendaya vörös szőnyegen, hivatalos rendezvényeken valóban nem viselt azóta sem ilyen ruhákat, 2021-ben azonban ő lett a Valentino egyik kampányarca. Hogy miért? A válasz rendkívül egyszerű: busás összeget kapott a közreműködésért. A magazinfotózásokon kívül ez az egyetlen út maradt, hogy az említett divatházaknak bármilyen közük lehessen a színésznőhöz – önszántából ugyanis sosem fogja őket felvenni, csakis honorált reklámtevékenységen belül. Zendaya és stylistja, Law Roach tehát megfordították a divatipar megszokott működését: míg általában a hírességek fizetnek ezekért a nagy presztízsű darabokért (legyen szó akár vásárlásról, akár csak bérlésről), ők épp fordítva csinálják – pénzt kérnek azért, hogy viseljék őket.
Míg Law Roach és Zendaya kifejezetten kerülik az előbb felsorolt brandeket, akad egy hasonló presztízsértékű kivétel, amellyel viszont bármikor szívesen dolgoznak együtt: ez pedig a Louis Vuitton. A francia márka táskái évek óta Zendaya go-to darabjai, így a rajongás és a hűség valóban őszinte a színésznő részéről. De nemcsak a kiegészítőket kedveli a filmsztár: számos emlékezetes vörös szőnyeges megjelenését is az LV-ruháinak köszönheti.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!