10 éves a Nina Ricci Nina híres almaüvege
A Nina jelenség
A parfüm története 2006-ban kezdődött, amikor Nina Ricci megkérte Olivier Cresp vezető parfümőrt, hogy alkosson egy mágikus illatot. Ebből született meg az ikonikus parfüm, a karamellás alma keveredése a citrusfélékkel, a gyümölcsös és a lágy pézsmás jegyekkel. Az évek során – az illatjegyek merész változtatásának játékával – az illat számos variációban született újra. Néhány év elegendő volt ahhoz, hogy Nina az egyik legsikeresebb parfümmé váljon. Ez az illat, ami számos helyen piacvezető és egyike a világ legkelendőbb parfümeinek a kezdetektől fogva, és egyre több fiatal nőt csábít el.
Alma, alma, pöttyös alma
A híres alma alakú üveg az évek során többször is megújult, de az eredeti terv Maison Lalique-től származik, melyet 1952-ben Fille d’Eve de Nina Ricci néven ismertek. A kreatív és művészeti - Ladurée-val, Swarovski-val, vagy akár Lilidoll illusztrátorral történt – együttműködések által, újabb és újabb csomagolásban találhattuk a drogériák polcain a jellegzetes illatot. 2016-ban az őrült, színes pöttyökbe bújt Nina POP kiadással találkozhatunk.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!