A Google-keresések alapján egy francia kozmetikai márka lett a befutó.
A szépségrajongók ízlése és elvárásai világszerte különböznek, így nem is feladat utánajárni, melyik márkák azok, amelyek a legtöbb nő (és férfi) kedvencei között vannak. Egy friss tanulmány mintegy 108 országban rögzített Google Trends kereséseket elemzett ki, hogy győztest hirdessen: az online érdeklődések alapján pedig a L’Oréal Paris a világ legnépszerűbb kozmetikai márkája.
A „Mert megérdemli” szlogen 50 éves évfordulóját ünneplő francia márka megfizethető árú termékeiről, nemzetközi múzsáiról és nagyköveteiről, valamint az utóbbi években divatbemutatóiról is híres lett, a statisztikák szerint pedig a világ 25 országában vezeti a Google Trends keresési listáit, köztük Hollandiában, Belgiumban, Brazíliában, Indiában, Thaiföldön és Magyarországon is.
Érdekesség, hogy bár a L’Oréal Paris francia eredetű vállalkozás, Franciaországban nem sikerült az élre törnie, ott ugyanis a szintén gall gyökerekkel rendelkező Guerlain luxusmárka maga mögé utasította.
Nem meglepő módon a legtöbb helyen a megfizethető kozmetikai márkák végeztek a rangsor elején, a L’Oréal Paris után a második helyen az amerikai CoverGirl végzett, amely a világ 10 országában a legnépszerűbb, őket követi a Maybelline, a NYX Professional Makeup és az Avon.
A közösségi oldalakon már más a helyzet, ott főként a befolyásos hírességek által alapított márkák tarolnak: a Kim Kardashian nevével fémjelzett KKW Beauty az USA-ban az első helyen végzett, húga saját márkája, a Kylie Cosmetics pedig a világranglista kilencedik helyén áll, holtversenyben a Diorral. Rihanna saját szépségápolási márkája, a Fenty Beauty a világon az ötödik legnépszerűbb, annak köszönhetően, hogy az afrikai országokban (Etiópiában, Kenyában, Nigériában) kiugróan sokat szeretik a termékeiket.
A tanulmányból az is kiderült, hogy Hongkong bejelentkezett a világ szépségfővárosa címre, ugyanis nem kevesebb, mint hat márka végzett közel azonos népszerűségi indexszel az élen, köztük a Chanel, a Shiseido, az Estée Lauder, a Clarins és a Bobbi Brown.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!