A Burberry ősszel mutatta be a Burberry Goddess Eau de Parfum névre hallgató nőknek szóló, igazán egyedi, aromás illatát. Ennek apropóján az ELLE magazin is meghívást kapott, hogy még közelebbről ismerhesse meg ezt az ínycsiklandó, karakteres illatot, melyben a fő összetevő három vaníliafajta és a mámorító levendula.
Az Athénban rendezett bemutatón nem csak a lenyűgöző Burberry életérzésbe kóstolhattunk bele, de Amandine Clerc Marie-nak, a Burberry Goddess parfümőrének köszönhetően a különleges illat összetevőinek hatásaival is megismerkedhettünk. Clerc Marie nem először dolgozott a Burberryvel.
“Ez az első önálló alkotásom, de tíz évvel ezelőtt már volt alkalmam a Burberrynek dolgozni. Mentorommal, Michel Almairac-kal közösen bábáskodtunk a Burberry Body és Burberry Body Intense illatok születésénél. Izgatottan vártam, hogy elkezdhessek dolgozni ezen az új, nőies illaton. A Burberry egy ikonikus márka, elegáns és mégis modern. Olyan illatot képzeltem el, amely a nők erejét és önbizalmát erősíti.”
Kevesen tudják ugyanis, hogy az illat születését nagyon hosszú és aprólékos munkafolyamatok előzték meg. A vanília szüret után a vaníliababokat 5-7 hétig szárítják a napon, ezután pedig fadobozokba teszik őket, hogy elnyerjék igazi, érett, édes aromájukat. A tökéletes vanília akkord előállításához a vaníliát provance-i Levendula Diva esszenciába, valamint kakaó és gyömbér gyökérbe burkolták, hogy az összes fajta vaníliához aromás kiegyensúlyozottságot adjanak. A Burberry Goddess minden kétséget kizáróan egy teljesen új vanília élményt nyújt, mint ahogy azt eddig megszokhattunk, ugyanis krémessége és aromája egy teljesen új világba repíti az illat rajongókat. A bemutató egyik különleges állomása a 20 hektáros, szőlőültetvényekkel és olajfákkal körülvett Margi farm volt, ahol csak és kizárólag természetes gazdálkodási módszereket alkalmaznak. Az esemény záró rendezvényét pedig a lenyűgöző Vouliagmeni tónál tartották, ahol egy gyönyörű és elegáns partyval ünnepelték az illat debütálását.
A kampány arca a francia-brit színésznő, Emma Mackey, aki egyben a Burberry Beauty új nagykövete is.
“Nagy szerelem számomra ez az illat, lenyűgöz a benne rejlő erő és az, ahogyan egyből képes átemelni egy másik térbe és időbe. Az, hogy én képviselhetem a legújabb Burberry illatot, különleges érzéssel tölt el. Számomra a nőstény oroszlánok a nőiesség és az erő szimbólumai. Magabiztosak, ahogyan együtt mozognak. Mi nők, ugyanígy kiállunk egymás mellett és felnézünk egymásra, egész életünkön keresztül. Számomra ez az erő igazi jelképe.”
Az illat kampánya az önfelfedezés élményén alapul, melyet a nőstény oroszlánok büszke természete és közösségének összetartó ereje inspirált. A Burberry egy képzeletbeli világot mutat be, melyben Emma Mackey megtalálja a büszkeség igazi lényegét. Emma hűen jeleníti meg a Burberry Goddess Eau de Parfum eszméjét, hiszen közvetíti a büszkeség eszméjét, lángra lobbantja belső erejét, hogy magabiztosan vágjon neki az előtte álló csúcsok meghódításának. A Burberry illata lángra robbantja azt a kollektív belső erőt, ami a bennünk rejlő istennő felfedezésében segít, amely által rendkívüli dolgokat érhetünk el.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!