Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

INTERJÚ

A női erő és remény új illata a Chloé-tól

2024. szeptember 12.

11 perc olvasás

ELLE szerkesztőség

chloé Chloé L’Eau de Parfum Intense Amrit Michel Almairac perfüm

Támogatott tartalom

A női erő és remény új illata a Chloé-tól
© Coty

A Chloé egyike azoknak a divatházaknak, amely nők által kifejezetten csak nők számára tervezett darabjaival egy harmonikus világ képét tárja elénk. Szabadság, könnyedség és nőiesség: ezekre az alappillérekre épül a francia márka 1952-es alapítása óta. Új illata, a Chloé L’Eau de Parfum Intense is ennek az inspiráló, vizionárius nőiességnek az esszenciája. Ahogyan a nők egy jobb, ragyogóbb jövőért fognak össze, útjukon veleszületett, önazonos erejük kíséri őket, mellyel egyre nagyobb magasságokba emelik egymást – ezt ünnepli a Chloé új illata.


A Chloé új illatának modellje, Amrit, valamint a parfüm megalkotója, Michel Almeirac parfümőr exkluzív interjút adott az Elle számára.

A Chloé illatújdonságának bemutatására egy rendkívüli koncepcióval, a valaha volt legnagyobb kampányával készül: a Chloé L’Eau de Parfum Intense parfümöt 4 tehetséges és sokoldalú modell – amerikai, kínai, francia és indiai - segítségével mutatja be, akik aktivista tevékenységük, támogató attitűdjük, művészi kifejezésmódjuk által generációjuk valódi példaképeivé váltak. A #weareChloé kampány az összefogás erejét, a női erőt, a szabadságot és a tudatosságot hirdeti egy szebb jövő reményében. 

Az india származású Amrittal beszélgettünk, aki sokoldalú művész – fest, rajzol, táncol – emellett környezettudományt tanul, véleményvezér és cselekvő aktivista, aki bolygónk megóvása érdekében és a rászorulók megsegítésére számos megmozduláson vett részt. 

Amrit

Elle: Ki az a nő, aki a legjobban inspirál? 

Amrit: A magánéletemben természetesen a nagymamám és persze az anyukám. Azt hiszem, hogy ez leginkább arról szól, hogy milyen energiát képviselnek. A nagymamám nagyon bátor asszony volt, tele tetoválásokkal. Lóháton közlekedett, és ő nevelte fel apámat és az összes testvérét egyedül. Szóval egy olyan nő, aki tekintélyes, helyet követel magának, ugyanakkor megőrzi eleganciáját, ő adta a legnagyobb inspirációt számomra.

Elle: Megtapasztaltad életed során a női összefogás erejét? 

Amrit: Igen, nagyon is. Például a Chloé illat kampánya során. A legcsodálatosabb női csoporttal dolgoztam együtt, akik a divat világában kiemelkedőek, de számos olyan ügyet is képviselnek, amelyekben hisznek.  És úgy érzem, hogy a női összefogás élménye nagyon egyedi módon nyilvánul meg, amikor különböző kultúrákból származnak. Látni, ahogy ezek összefonódnak egy helyen, és ezt az egységet megélni, új színeket hozott ki belőlem is. Például nem tudok úszni, és amikor a Chloé illat kampányán dolgoztunk, a szállodában Arizona Muse, a kampány amerikai modellje tanított úszni, ilyen „öreg fejjel”. 
Nővérek és unokatestvérek között nőttem fel, és mi voltunk az első generáció a falunkban, akik hallaták a hangjukat és részt vettek olyan dolgokban, amelyekben a nők korábban sosem vettek részt. 

Elle: Számos területen tevékenykedsz. Hol látod magad 20 év múlva? 

Amrit: Az a helyzet, hogy szilárdan hiszek az élet misztériumában. Nem akarok semmilyen címkét gyártani a jövőbeli énem számára. Remélem, még mindig aktív leszek a művészetek, a mozi, a divat területén, valamint aktivistaként dolgozom az alapítványomban. De leginkább azt remélem, hogy még mindig ugyanolyan kíváncsi leszek az életre, ha nem még jobban, mint ma. 

Elle: Mi motivált arra, hogy jótékonysági kezdeményezésekben vegyél részt? 

Amrit: A háttér ahonnan származom. Ahogy mondtam, a nagymamám és anyukám olyan példaképek, akik a falumban a nők jogainak élharcosai, mindannyian nagyon együttérző lények vagyunk. Szóval részben örökség. De a pandémia után, amikor visszatértem Indiába, láttam, hogy a falumban sok minden megváltozott az évek során, és rengeteg probléma van, amin dolgozni kell. És szerencsére most már olyan helyzetben vagyok, hogy van egy platformom, amit felhasználhatok arra, hogy beszéljek ezekről a problémákról, és megoldásokat találjunk rájuk. Hiperérzékeny vagyok, és ez igaz az autizmussal kapcsolatos, valamint a jótékonysági tevékenységeimre is. 

Elle: Milyen célok mellett állsz ki? 

Amrit: Az alapítványommal főként az indiai öko-spiritualitásról beszélek, ami egy nagyon specifikus kifejezés. Remélem, hogy az olvasók mélyebben felfedezik ezt a témát. Emellett a fakivágás hatalmas problémát jelent India számos vidékén, így az erdőtelepítés, a zöld területek visszaállítása és a fenntarthatóbb életmód bevezetése, valamint a meglévők megőrzése is fontos cél számomra. 
Művészi téren úgy érzem, hogy átmeneti időszakban vagyok, hiszen most kezdek a filmművészet felé fordulni. Már dolgozom egy általam rendezett filmen, és színészként is fontos számomra, hogy több színes bőrű nőt lássunk a vásznon, mert még 2024-ben sincs erre sajnos túl sok példa. Remélem, hogy lesznek lehetőségeim ennek a területnek a bővítésére is.

Elle: Hogyan kezdődött a Chloé együttműködés? 

Amrit: A legelső napon! Az első divatheteimen. Nem felelek meg a magassági sztenderdnek, és a divatnak megvannak a saját korlátai és szabványai. Szóval, amikor castingokra jártam és próbálkoztam, a Chloénál kötöttem ki - ez volt az első és egyetlen divatház, amely úgy fogadott el, ahogy vagyok. Az első kifutós szereplésem a Chloéval volt, ami megnyitotta az ajtót minden további előtt, ami az évek során jött. Úgy érzem, hogy ez most a legjobb időzítés, hogy részt vehettem a Chloé kampányban, mivel mostanára előadóként is érettebbnek érzem magam. És hasonló természetű munkát végzek az illat reklámfilmjében is, amit hamarosan láthattok. Nagyon hálás és boldog vagyok emiatt.

Furcsa módon az első parfüm, amit magamnak vettem, szintén Chloé volt, és ez nem vicc! A tükör előtt pózoltam az üvegcsével, mintha egy parfümhirdetés lenne – és tessék, most itt tartunk! Ez így volt megírva. Én és a Chloé, mi ikrek vagyunk.

Elle: Igen, és a kampány tökéletesen illeszkedik hozzád. A sajátodnak érzed a Chloé L’Eau de Parfum Intense illatát?

Amrit: Igen, úgy érzem, hogy ez az illat a saját fejlődésemet is képviseli. Nagy parfümrajongó vagyok, és tényleg úgy gondolom, hogy a Chloé L’Eau de Parfum Intense metaforikus értelemben is, de szó szerint is megtestesíti azt a nőt, aki ma vagyok. 

Elle: Melyik volt a kedvenc részed a kampányban? 

Amrit: Mindegyik! Ott van a természet, ott van a legcsodálatosabb nők csoportja, és együtt alkotunk valamit, ami az én művészi kifejezésemet is magában foglalja. Szóval azt hiszem, ezek az elemek – a fizikai környezet, az a belső izgalom, amit érzek, és az is, hogy művészként is részt vehetek benne de még ez a jelenlegi beszélgetés is. Azt gondolom, az ahogyan a Chloé lehetőséget adott a tehetségeknek egy még mélyebb együttműködésre, egyedülálló.

Elle: Mit üzensz a magyar Elle olvasóknak?

Amrit: Azt szeretném, ha az olvasók elmélyednének azoknak a nőknek a történeteiben és munkájában, akik változást hoznak a világba. Fontos, hogy tájékozódjunk ezekről a különböző kezdeményezésekről, és nyitott szívvel, - ahogyan az új illatot is befogadjuk - támogassuk az élet minden területéről érkező nőket, akik olyan ügyek mellett állnak ki, amelyek nem kapnak elég támogatást. Maradjunk nyitottak az illat mögötti nagyobb üzenetre, fogjunk össze, és segítsük egymást a kezdeményezéseinkben. Kérlek, tanuljatok és osszátok meg a tudást.

A L’Eau de Parfum Intense a Chloé ikonikus, erőt és nőiességet jelképező rózsáját értelmezi újra, a finoman érzéki luxus-összetevőnek élénk fás jegyekkel adva minden eddiginél gazdagabb intenzitást.

Az illat megalkotója Michel Almairac, korunk egyik legelismertebb parfümőrje, egész életét szenvedélyének a parfümkészítésnek szentelte. A parfümuniverzum fővárosában, Grasse-ban született és nőtt fel, majd tanulmányai elvégzése után az iparág legrangosabb márkáival dolgozott együtt világszerte. Alkotásaira harmónia és letisztult összetétel jellemző. Munkája során kiváló minőségű természetes összetevőket használ harmonikus, elegáns és magával ragadó illatai létrehozására.

Michel Almairac

Elle: Mi tesz egy parfümöt kivételessé? 

Michel Almairac: A titok abban rejlik, hogy a formulán belül minden egyes összetevő egyedi esszenciáját kiemeljük, miközben egymásra hangoljuk őket, hogy végeredményben egy harmonikus illatszimfónia jöjjön létre.

Elle: Milyen történetet mesél el az új Chloé L'Eau de Parfum Intense

Michel Almairac: Ez a Chloé Signature emblematikus virágának, a rózsának az újraértelmezése. Az teszi különösen eredetivé, hogy a rózsa különböző árnyalatait a nap három különböző pillanatában ragadja meg és fejezi ki: friss, zöld és harmatos a felkelő nap sugaraiban; gazdag, virágos és elegáns a nap folyamán; és érzéki, mézes, fás alkonyatkor. Ezt a rózsa komplexet az egyedi összetevők túladagolása modernizálja, amelyek új, különleges aspektusokat tárnak fel.

Elle: Mi volt a fő inspiráció?

Michel Almairac: A Chloé L'Eau de Parfum Intense megalkotásához a rózsára, a Chloé-illat örökségére fókuszáltunk, és arra törekedtünk, hogy virágos és érzéki rétegeit gazdagítsuk, intenzívebb értelmezést adva a Chloé-illat jellegzetes illatának.

Elle: Miért vonta be a fiát a fejlesztésbe? 

Michel Almairac: A fiammal szorosan együtt dolgoztunk ennek az illatnak minden aspektusán. Személyes kötődésünk mélyen gazdagította a kreatív folyamatot, lehetővé téve, hogy két generáció tapasztalatait egy formulában kapcsoljuk össze. Ez a négykezes együttműködés a szakértelem, a különféle látásmódok és az érzékenység egyedülálló fúzióját hozta létre, amelynek eredményeként az illat tökéletes egyensúlyt testesít meg a hagyomány és a modernitás között.

Elle: Könnyebb vagy nehezebb egy másik orral együtt dolgozni?

Michel Almairac: A közös illatalkotás rendkívül jó hatással van a kreativitásra. Különböző hátterünk és kreatív elképzeléseink ellenére mindketten arra törekszünk, hogy egy egyedi, erős identitással rendelkező parfümöt hozzunk létre. Tapasztalataink ötvözése egy egységes történetet formált, az apa mélyreható szakértelmével és a fiú kreatív merészségével.

Elle: A Chloé L'Eau de Parfum Intense-ben rózsa esszenciát vagy abszolútot használt? 

Michel Almairac: Ehhez az alkotáshoz a Damascena rózsa esszenciát választottuk.

Elle: Melyek a kedvenc összetevői

Michel Almairac: Egyes alapanyagok gazdagsága, mint például a málnáé, egy új, intenzív, energizáló gourmand jelleget hoz, és az exkluzív természetes alapanyagok, mint például a Damascena rózsa esszencia, emblematikus, nőies lenyomatukkal határozzák meg a kompozíciót. A rózsát borostyán illata öleli körül, koncentrált, szinte túlzott melegséget és gyengédséget kölcsönözve. Az ambroxán pézsmás, fás árnyalatokat, a kasmerán érzékiséget ad hozzá, míg a cédrus erősíti az illat jellegét, a Chloé nő szabadságát szimbolizálva.

Elle: Van egy bizonyos nőtípus, akin el tudja képzelni az új illatot? 

Michel Almairac: Ez az illat azt a nőiességet fejezi ki, ami magabiztosnak és csábítónak mutatja magát, anélkül, hogy feláldozná kecsességét és spontaneitását. A Chloé L'Eau de Parfum Intense viselője nem fél érvényesíteni karakterét és személyiségét.

A kampány a közösségekben rejlő erőre hívja fel a figyelmet, hűen tükrözve, hogy amikor a nők összefognak és felfedik valódi énjüket, a szabadság és az új élet szeléhez csatlakozva teljes valójukban megélhetik intuitív, kreatív energiáikat, és valóra válthatják álmaikat.

Próbáld ki Te is a legújabb Chloé L’Eau de Parfum Intense parfümöt!

Neked ajánljuk

A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

A hajszín, a...
1

A hajszín, ami minden nőt fiatalít a fodrászok szerint

2024.02.24. 3 perc olvasás

A hajszín, ami minden nőt fiatalít a fodrászok szerint

A frizura, a...
2

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint

2023.07.08. 3 perc olvasás

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint

3 udvariasna...
3

3 udvariasnak tűnő szokás, amit a fodrászok nem szeretnek a vendégeikben

2024.10.10. 2 perc olvasás

3 udvariasnak tűnő szokás, amit a fodrászok nem szeretnek a vendégeikben

Kiderült, ho...
4

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül

2022.10.13. 1 perc olvasás

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül

3 férfi parf...
5

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon

2023.03.05. 2 perc olvasás

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon

Ezt a 10 par...
6

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon

2022.09.23. 3 perc olvasás

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon

Kiderült, ho...
7

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje

2023.01.21. 3 perc olvasás

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje

Visszajött a...
8

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín

2022.07.13. 3 perc olvasás

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín

Ezek is érdekelhetnek

Mit jelent a...

Mit jelent a vintage divat 2020-ban?

2020.03.03. 4 perc olvasás

A legszebb t...

A legszebb táskák a párizsi divathétről

2016.10.03. 1 perc olvasás

Parfümújdons...

Parfümújdonságok, melyek elhozzák a tavaszt

2016.01.22. 1 perc olvasás

Mihalik Enik...

Mihalik Enikő a Chloé arca lett

2015.01.06. 1 perc olvasás

A legfontosa...

A legfontosabb őszi divatkampányok

2014.09.03. 1 perc olvasás

Emma Stone m...

Emma Stone mesés premierszettjei

2014.04.30. 1 perc olvasás

Illattár vir...

Illattár virágok szerint

2014.04.06. 1 perc olvasás

Frizurák a m...

Frizurák a mozivászonról

2014.02.12. 1 perc olvasás

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves