"Elengedhetetlen, hogy legalább egy-két nő legyen a projektekben."
Osztjuk a „Why Women Mean Business” című könyv megállapítását, miszerint századunk fejlődésére legnagyobb hatással a 3 W – az időjárás, az internet és a nők – lesznek. A téma aktualitását támasztja alá az a kutatás is, amely jövedelmezőség szempontjából vizsgálta meg a világ 300 legnagyobb vállalatát. Kiderült, hogy a lista élén lévő cégek menedzsmentjében legalább egy nő biztosan volt. Vagyis nyereségesebben működik a vállalat, ha nők is közreműködnek a vezetésében. A nők szerepének és jelentőségének növekedését, a téma aktualitását bemutató statisztikai adatok:
A nőierőforrás-menedzsment témája üzleti és nem csupán női kérdés. Vajon a cégek megengedhetik maguknak azt, hogy figyelmen kívül hagyják a tényeket?
Az interim menedzsment olyan terület, ahol sok női vezetőre van szükség. Magyarországon a nők általában gazdasági- vagy HR-vezetőként töltenek be magas pozíciókat, így logikus, hogy interim menedzserként is női gazdasági- és HR-vezetők kerülnek a piacra. A funkcionális interim feladatokra ma már egyre több női interimet delegálunk, számuk jellemzően a HR, pénzügy, számvitel, kontrolling területen növekszik folyamatosan. Foglalkozunk női karriermenedzsmenttel, csatlakoztunk olyan nők és férfiak közé, akik felelősséget vállalnak a saját sorsukért, nyitottak az újra és megosztják másokkal, amit tudnak másokkal, előadásokat tartunk.
Projektjeinknél elengedhetetlen, hogy legalább egy-két nő legyen a projektekben. Nemcsak a cégek menedzsmentje sikeresebb, illetve több nyereséget termel, ha női és férfi tagja is van a vezetői csapatnak, hanem a projektcsapatok is sikeresebben teljesítenek, ha mindenkinek az erősségére építünk. A gender-nézőpont szerint a nők és a férfiak egymást kiegészítő tulajdonságainak tudatos hasznosítása eredményesebb döntések meghozatalához vezet, egyúttal kialakul egy sokkal természetesebb egyensúly az együttműködés és a verseny, a munka és a magánélet, valamint az interperszonális kapcsolatok kialakítása és az eredményorientáltság között. A »Strategy for Women« című könyv szerzőpárosa, a női karriermenedzsmenttel foglalkozó holland Monic Bührs és Elisa de Groot tanítását 2011 óta alkalmazzuk. A jövőbeni munkánk során is arra törekszünk, hogy a nők ne férfias tulajdonságok felmutatásával akarjanak helytállni, hanem tudatosan alkalmazzák az üzleti környezet és a munka világának íratlan szabályait, és női mivoltunkat megőrizve, e játékszabályok szerint „játszanak”, vagyis építsenek az empátiára és az együttműködő elfogadásra.
Hisszük, hogy nemcsak a H&H csapatában, hanem általában minden magát európai, nyitott cégnek valló szervezetben csak az számít, hogy ki vagy, csak az, hogy miben vagy jó, és mit szeretsz a legjobban csinálni. Ezt ötvözzük vállalati oldalról a kompetencia alapú kiválasztással, a beilleszkedés támogatásával, valamint folyamatos képzéssel, vezetőfejlesztéssel, így bármilyen szektorban, bármilyen körülmények között a legjobbak lehetünk együtt, Te és a vállalat is!
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!