Sport és művészet
Ebből az alkalomból a P&G egy fotósorozatot hívott életre Kovács Szilvia fotográfus segítségével. A fotósorozat a gyerekek mindennapos felkészülő edzéseinek egy-egy részletét örökíti meg, bemutatva a sportág szépségét és a teljesítmény mögött rejlő áldozatos munkát. A kampány augusztus 24-ig tart és a támogatás lényege, hogy az adományozni kívánó vásárlók P&G termékeket, többek között Always, Ariel, Gillette, head&shoulders, Jar, Lenor, Oral-B, Old Spice, Pampers márkákat vásároljanak a Tesco áruházakban. A vásárlásból befolyt összegből a Magyar Torna Szövetségen közreműködésével országosan 5 tornász utánpótlás csapat, az FTC YBL tervező, az MTK, a Győri AC, a Dunaferr SE és Békéscsaba TC biztonságos sportolási lehetőségeinek fejlesztéséhez járulhatunk hozzá.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!