A kollekció kizárólag a Nanushka londoni és budapesti üzleteiben elérhető. A kerámiák árai 25 fontnál kezdődnek.
A luxus női- és férfiruházatot, valamint kiegészítőket kínáló Nanushka nemrég mutatta be kávézóinak új vizuális arculatát, illetve saját kerámia kollekcióját, amelyben kávéscsészéket, vizeskancsót, füstölő- és hamutartót találunk. Az aprólékosan összeválogatott speciality kávék, teák és más kézműves italok mellett a kávézó helyi finomságokat is kínál, utalva a klasszikus magyar ízekre. A koncepciót Kelet-Európa gazdag kávéházi hagyományai inspirálták, szorosan összefonódva a közösségteremtő szemlélettel, amely a márka alapértékei közé tartozik.
A design a Nanushka jellegzetes minimalizmusát tükrözi, lágy textúrákkal, természetes anyagokkal és melegfényű világítással. A színpaletta a króm és a sötét fa árnyalataiból építkezik, amelyeket a kézzel készített kerámiák dobnak fel.
Nézd végig te is a galériánkat:
Az új koncepció középpontjában a hazai értékek állnak:
A budapesti kávézókultúra szellemiségét szerettük volna a térben elhelyezni, amely nagyon közel áll hozzám, és nagyon szerettem, amikor Budapesten éltem. Fontosnak tartom, hogy olyan teret alkossunk, ahol az emberek összegyűlhetnek, kapcsolatot teremthetnek, és olyan élményt kapnak, amely túlmutat a hagyományos vásárlási környezeten, és hogy otthonosan érezzék magukat a Nanushka Store and Caféban
– mondta Sándor Szandra, a Nanushka alapítója és kreatív igazgatója.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!