A Facebookkal együttműködésben fejlesztették ki az okoskiegészítőt.
Ray-Ban Stories névre hallgat a márka legújabb darabja, az első okosszemüveg, amelyet a Facebookkal közösen fejlesztett ki a cég. Az ikonikus dizájn mellett számos funkciót sűrítettek a kiegészítőbe: egy apró gombnyomással fényképeket és videót készíthetünk, sőt akár zenét is hallgathatunk vele, emellett pedig egy beépített érintőképernyő is került a szemüvegbe. A „Hello Facebook” funkciónak köszönhetően pedig akár élőben is megoszthatjuk ismerőseinkkel – az Instagramon, Whatsappon, Twitteren vagy a Facebookon – azt, amit éppen látunk, legyen szó egy adrenalinlöketet adó ejtőernyőzésről vagy éppen egy szuper koncertről.
„A mérföldkőnek számító termék bebizonyítja, hogy a fogyasztóknak nem kell választaniuk a technológia és a divat között. Élhetnek a pillanatnak és kapcsolatban maradhatnak, miközben a kedvenc Ray-Ban stílusukat viselik” – mondta Rocci Basilico, az Essilor Luxottica hordható eszközökért felelős vezetője. „Egyedülálló megközelítésünk ötvözi az évtizedes kiváló kézműves munkát, az innováció elkötelezett szellemét és a kizárólag csúcstechnológiát kínáló elkötelezettséget.”
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!