Quantcast

Drew, Charlotte és Tommy Hilfiger táskája

Hilfiger-táskával a mellrák ellen: ebben a kampányban még a fotós is különleges

Egyrészt persze a szépségük és a sikerességük, másrészt Tommy Hilfiger jótékony célra tervezett táskái. Hilfiger ugyanis már hat éve támogatója a BHI-nek (ez egy nemzetközi mellrákellenes mozgalom), és ezt saját egyéni módján: táskákkal teszi. 2007 óta évről évre kiad egy speciális, limitált szériás darabot, amit híres szépségekkel népszerűsít. Idén Charlotte Gainsbourgra esett a választása, és a francia színész-énekesnőt nem más, mint maga az akkor még kislányával várandós Drew Barrymoore kapta lencsevégre az új táskával.

Az idei fazon a kék, piros és fehér színek letisztult kombinációjára épít; a hagyományos sziluettet vörös fülek dobják fel, amiket fehér kis tartók rögzítenek a kék táska-részhez, tökéletessé téve a kompozíciót. Ihletője a Hilfiger márka klasszikus amerikai öröksége: az elkülönült (color-blocked) színek dizájnja.

A táska remekül passzol az idei őszi trendhez, és minden egyes darab eladásával 100 dollár támogatás jut mellrákban megbetegedett nőknek és családjuknak, például olyan esetekben, amikor a betegbiztosítók nem fedezik a szükséges kezelések költségeit.

Lessünk be a fotózás kulisszatitkai mögé: