Hilfiger-táskával a mellrák ellen: ebben a kampányban még a fotós is különleges
Az idei fazon a kék, piros és fehér színek letisztult kombinációjára épít; a hagyományos sziluettet vörös fülek dobják fel, amiket fehér kis tartók rögzítenek a kék táska-részhez, tökéletessé téve a kompozíciót. Ihletője a Hilfiger márka klasszikus amerikai öröksége: az elkülönült (color-blocked) színek dizájnja.
A táska remekül passzol az idei őszi trendhez, és minden egyes darab eladásával 100 dollár támogatás jut mellrákban megbetegedett nőknek és családjuknak, például olyan esetekben, amikor a betegbiztosítók nem fedezik a szükséges kezelések költségeit.
Lessünk be a fotózás kulisszatitkai mögé:
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!