A ready to wear királya
Annak ellenére, hogy még csak 28 éves, a tervezőnek komoly szakmai múltja van. Tanulmányait a világ egyik leghíresebb divatiskolájában, a New York-i Parsonsban végezte, innen került ki számos nagy kortárs dizájner, majd gyakornokoskodott többek között Marc Jacobsnál és a Vogue-nál, de kollaborált az Uniqlo-val, illetve Sally Hansennel is. Miután 2007-ben debütált első női ready to wear kollekciója, 2009-ben megalapította a T by Alexander Wang brandet, amiért a fiatal nők megőrülnek, de az elmúlt években a szegecses aljú Rocco baggel is trendet teremtett.
Munkásságára a minimalista esztétika, a letisztult vonalak jellemzőek, a védjegye pedig a hanyag városi sikk, és persze a luxus minőség. A „kevesebb több” elve vezérli, és a célja – ahogy három éve egy interjúban mondta –, hogy olyan ruhákat hozzon létre, amilyeneket a lányok hordani akarnak. Úgy tűnik, ez sikerül neki, hiszen a divatvilág krémje is rendre elismerően nyilatkozik róla, és most azt is elérte, hogy karrierje a Balenciaga-ház élén szárnyaljon tovább.
Fotók: Style.com, Google
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!