Jó ízlés, pozitív szülők, 432 000 követő
Coco Pink Princess egy stílusikon, akinek az Intagramon 432 ezer követője van és ez a szám folyamatosan növekszik. Coco csupán 7 éves. Mivel egy gyermekről és a közösségi médiáról van szó, az aggodalmaskodó szülők kedvéért fontos megemlítenünk, hogy Coco története mennyire hétköznapi: a gyerkőc öltözőset játszik; az elragadtatott szülők lefotózzák; Anya posztolja a fotót a saját Instagram profilján. Ami megkülönbözteti őt a többi „mini-influenszertől” az az, hogy a Disney hercegnős stílus helyett az extrém, sokszínű megjelenést preferálja, ami sokkal inkább véleményvezérré teszi, nem pedig gyermekdeddé. Ez pedig részben annak a ténynek köszönhető, hogy a szülei vintage boltot vezetnek Tokió lüktető szívének számító Harajuku negyedében. A szülők a 2011-es fukushimai földrengés és cunami után indították el a vállalkozásukat, amely a kissé bizarr, karikatúraszerű utcai stílusról ismert. „Akkor nyitottuk meg az üzletet, amikor Coco két éves volt”, meséli Misato, az édesanyja. „Akkoriban nem járt óvodába, így mindig velünk volt. Harajukuban mindenki nagyon divatosan öltözködik, tetőtől-talpig. Baba kora óta ezt látja maga körül, úgyhogy teljesen természetes, hogy érdeklődik a divat iránt.”
Napszemüveg: Dior, táska: Chanel, blúz, nadrág, kalap, öv és Martens bakancs: saját vintage darabok.
Kalap és kitűzők: Chanel, napszemüveg: Moschino, blúz, nadrág: saját, kabát: Leni and June, öv: Gosha Rubchinskiy, szandál: Dr. Martens sandals.
Az azonban még nagyobb meglepetés volt, hogy Coco mennyire elbűvölte a világot. Misato azután indította el Coco Instagram profilját (@coco_pinkprincess), amikor már elárasztották az erre vonatkozó kérések. A varázs az ellentmondásban rejlik: cuki kisgyerek hypebeast cuccokba öltöztetve (Supreme sapkák, Helmut Lang felsők). És az is hozzátartozik, hogy manapság megszállottság övezi a parányi dolgokat (apró házak, falatnyi ételek, totyogó apróságokra szabott Oscar estélyik).
Napszemüveg: Louis Vuitton
Édesanyja szerint Coco saját maga felel a stílusáért. Különböző variációk közül válogat, mielőtt egy képet posztolnának, és a saját ízlése szerint effekteli meg őket. Az ELLE fotózására ő és az édesapja válogatták össze a ruháit és a kiegészítőit. „Néhányan úgy vélik, hogy Coco még túl fiatal”, ismeri el Misato, utalva ezzel a fotózásra, „de mi nem erőltetünk rá semmit. Ez egy módja annak, hogy megtanítsuk neki, milyen a világ és hogyan nézzen szembe vele.” Boldogan idéz fel magában egy virágos vintage ruhát, amely már akkor nagyon izgatta Cocot, amikor még csak pelenkás volt. Mostanában (ahogy szinte mindenki más is) egyetlen egy márkáért van oda: a Gucciért. „A kedvence jelenleg a Princetown Gucci papucs”, mondja Misato. A gyereknek jó ízlése van. Bármilyen verziója legyen is a #tbt (throwbackthursday) hashtagnek 2030-ban, Coco a legjobb képek közül válogathat majd.
Kalap Dior, szemüveg: Gucci, táska: Balenciaga, zokni: Gucci, szoknya, öv és csizma: saját darabok.
Napszemüveg: Dior
Szöveg: Veronique Hyland, fotók: Julien Boudet, forrás: ELLE USA
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!