A közelgő ünnepek melengető érzése a nagy divatházak tervezőinek szívébe is beférkőzött. Mutatjuk a legmesésebb karácsonyi kollekciókat!
It’s beginning to look a lot like Christmas – énekli Michael Bublé, és ez a meglátás a divatvilágban is legalább annyira érvényes, mint bárhol máshol. A karácsonyi kampányok a nagy divatmárkák csaknem mindegyikénél a varázslat jegyében készültek, talán még sosem láttunk ennyi csillogó és mesebeli darabot az év utolsó hónapjában.
A társasági szellem visszatérése, az együttlét, az ölelések, az összetartozás, a boldogság vágya: ezek az érzések határozzák meg a mindennapi életünket, így ezek köszönnek vissza a divatkampányok történeteiben is.
A Versace on Ice kampány a téli sportok köré épül, a merész öltözetek és az örömteli pillanatok tökéletes fúzióját jelenítve meg. Olyan hírességek álltak Camille Summers kamerája elé talpig Versace-ban, mint Stella Maxwell és Malika Louback modellek, valamint a műkorcsolyázó Rebecca Ghilardi.
Szó szerint egy téli álom kulisszái közé repít minket idén karácsonykor a Prada: Midwinter’s Night Dream című kampányukban a mozi és a színpad találkozik a divat fantáziavilágával. Az álomszerű, technológia segítségével létrehozott filmes helyszíneken olyan friss tehetségekkel találkozhatunk, mint az Ozarkból ismerős Julia Garner, az Unorthodoxban látott Shira Haas vagy az Enola Holmesban feltűnt Louis Partridge.
Ahogy a Gucci 100 kampányukban, úgy a karácsonyi kollekció esetében is a zene játssza a főszerepet a századik évfordulóját ünneplő divatháznál. Christopher Simmonds művészeti és Alessandro Michele kreatívigazgató az év utolsó éjszakájának társasági életét ünnepli, reflektorfényben az Aria kollekció részleteivel. Mindehhez aláfestő zeneként a New Year’s Eve című dal szól.
A karácsonyi időszak nosztalgiájának újrafelfedezésére összpontosít idén a New York-i márka. A World of Hilfiger Holiday Fall egyúttal reménykedve tekint a jövőbe, kiemelve a szeretteinkkel töltött idő fontosságát. New York városának ikonikus helyszínein elevenedik meg az ünnepi kollekció fő üzenete, ami az egyediség ösztönzése: hogy mindenki a lehető legszabadabban és leghitelesebben fejezhesse ki önmagát.
A napszemüvegmárka karácsonyi kollekciójában a csillogó profiljáról elhíresült kortárs művész, Sarah Shakeel közreműködött, a felülmúlhatatlan ragyogásról pedig a Swarovski kövei gondoskodnak.
Igazi sztárparádéval köszönti az ünnepi szezont a Michael Kors: Bella Hadid, Bretman Rock, Lori Harvey és Tina Leung is modellt állt Sean Thomas fotográfusnak. A képek egy baráti társaság történetét mesélik el, akik New Yorkba tartanak, és a JFK repülőtér társalgójában találkoznak össze. „Az idei szezonban az ünnepek lelkét akartuk megragadni: azért utazunk, hogy együtt ünnepelhessünk azokkal a szeretteinkkel, akiket annyira hiányoltunk” – vázolta fel a koncepciót a tervező.
Az 1857 és 1941 között élt és alkotott brit építész és tervező, Charles Francis Annesley Voysey jellegzetes nyomatai köszönnek vissza a Loewe karácsonyi kollekciójában. A színek szeszélyes kombinációja keveredik a márka darabjaira jellemző egyedi kézművességgel, így állítva emléket az építész mottójának, ami a „díszítés egyszerűségét” éltette. Az ironikus kollekcióban a pamut pénztárcák és telefontokok, valamint szőlő és citrom alakú kiegészítők mellett egy „koboldoknak” tervezett táska is helyet kapott.
A japán márka téli kapszulakollekcióját egy szeretett állat, a jegesmedve ihlette. Vezérmotívumként a sarkvidéki árnyalatok jelennek meg, a hófehértől a jégszürke színekig, és erősen felfedezhetők a 90-es évek archív nyomatai is. Akárcsak a téli mesék szereplői, a kampány modelljei ellenálló ruházatban, technikai anyagok és ultrapuha mohair ölelésében dacolnak a gleccserekkel.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!