Évek óta figyelemmel követjük a Falconeri olasz márka újdonságait, így az ELLE magazin boldogan fogadta el a meghívást, hogy még közelebbről ismerhesse meg a Falconeri kasmír eredetét és indulását.
A felfedezőút a Fonderia Macchiban került megrendezésre, ahol a színek, illatok és dallamok minden érzéküket elcsábítva vették le a lábukról az oda érkező vendégeket. A nyersanyag keresésétől a gyártási folyamatokon át egészen a fonalgombolyagok létrejöttéig egyedi installációk mutatták be a kasmír útjának különböző szakaszait. A helyszínként szolgáló indusztriális épület hangulata még jobban ráerősített arra a nyers, természetes erőre, amit a márka is magáénak érez, funkcióját tekintve pedig páratlan lehetőségeket nyújtott ahhoz, hogy valóban autentikus élményt kapjunk.
A Falconeri egyik hazai nagykövetével, Epres Pannival tett látogatásunk során egyetértettünk abban, hogy gyakorlatilag bármelyik darabot szívesen viselnénk, hisz a könnyed kasmíranyagok tökéletes alapdarabként szolgálnak az öltözködésben.
„Régóta dolgozom a Falconeri márkával, és mindegyik pulóveremet vagy blézeremet nagy becsben tartom. A kasmír kecsességéhez és finomságához semmilyen más anyag nem hasonlítható, arról nem is beszélve, hogy megfelelő ápolással sok évig szolgálja az ember ruhatárát” – mesélte Panni.
Az estén részt vett számos, a televízió és a közösségi média világából ismert arc. Chiara Ferragni digitális vállalkozó, Matilda Lutz nemzetközileg elismert színésznő, Valentina Romani és Nicolas Maupas, akik a Mare Fuori című sikersorozattal váltak ismertté, valamint Beatrice Vendramin, Ivana Lotito, Stella Egitto, Desirèe Popper, Emma Valenti és Cristina Marino színésznők. Nem volt hiány ismert olasz televíziós személyiségekből sem, mint Giulia Arena, vagy Pierpaolo Spollon és Michele Rosiello színészek. A közönség soraiban nemzetközi sztárvendégek is helyet kaptak, köztük Philippine Leroy-Beaulieu, az Emily Párizsban című közkedvelt sorozatból, akivel egyébként a szerkesztőségünk és olvasóink nagy örömére közös képet is készítettünk.
A Falconeri értékesítési hálózata jelenleg 91 olaszországi és 84 külföldi butikból áll. Emellett a márka 22 piacon, köztük Olaszországban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban online is jelen van, és további növekedésre törekszik Európában.
A Falconeri minden részletre kiemelt figyelmet fordít, Mongólia legelőitől egészen az üzletekig a gyártás minden szakaszát egységesen irányítják és felügyelik. A Magyarországon is egyre népszerűbb márka az időtlen szépség értékében hisz, ahol az olasz kézműves szakértelem és az innovatív gyártási technológiák együttese igazi luxusélményt nyújt.
Kattints galériánkra több képért!
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!