11 milió dollárt kaszáltal Lagerfeld utolsó évében
A francia Chanel márka 11 milliárd dolláros bevételt tudhat magáénak Karl Lagerfeld életének utolsó évében.
A hírhedten titokzatoskodó márka tegnap jelentette be a hírt – 109 éves történelme során csupán másodszorra esett meg, hogy beszámolt eladási eredményeiről
A Chanel, mely most a Wertheimer család tulajdonában áll, azt állítja, hogy az eladásai 10%-ot nőttek az utóbbi évben.
Világszerte ezt tartják az egyik legnagyobb és leggazdagabb divatmárkának, amelynek becsült értéke 20 milliárd dollár.
A Chanel hangsúlyosabb jelenléte a digitális platformokon, a fogadalom, hogy többé nem használnak egzotikus állítbőröket, és toplistás szépségtermékeik egyaránt hozzájárulnak a márka magas értékéhez.
Az utánozhatatlan Lagerfeld egészen 2019. februárjában bekövetkezett haláláig dolgozott a márkának és kétszámjegyű növekedést hozott a bőr kiegészítők és ready-to-wear kollekciók által” – mondta a márka.
Lagerfeld utódjaként addigi jobbkezét, a Chanel stúdió vezetőjét, Virginie Viard-t nevezték ki.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!