Pop-up üzletek, leárazások, új kollekciók
Szabad és színes új kollekció a Romani Designtól
A tradicionális roma motívumokat és szabásmintákat újraértelmező és modern stílusjegyekkel ötvöző Romani Design hétfő este mutatta be új kollekcióját „Az én identitásom – az én szabadságom" fantázianévvel, melyet a az identitását bátran felvállaló és azt szabadon értelmező modern nő ihletett, aki kreativitását, életörömét tudatosan éli meg és képviseli azt. Az új, feketét és fehéret élénk színekkel és virágmintákkal keverő kollekció központi eleme a roma női viselet egyik jellegzetes darabja, a kötény, azaz kretinca volt, mely egykor anyáról lányra hagyományozódott és az anya által megkezdett hímzéseket a lány tovább díszítette, varratta, így gazdagítva tovább annak motívumkincsét. A kretinca formája, zsebének vonala, cakkos díszítőmotívumai a bemutatott darabok szinte mindegyikén visszaköszönnek. A Varga Erika által megálmodott ruhákat Diós Gabriella iparművész gyönyörű, tűzrózsa motívumot feldolgozó porcelánékszerei és Varga Helena táskái egészítették ki. Az új kollekció nem mellékesen egy oktatási projekt keretén belül valósult meg, melyben hátrányos helyzetű magyarországi és szlovákiai nők részesültek szabás-varrás képzésben.
Fotó: Pályi Zsófia; Rovatfotó: Károlyi György
Cseh és szlovák divattervezők Budapesten
Július 20-ig a Sofitel Budapest Bellevue Roomjában nyílt pop-up store-ban fiatal cseh és szlovák divattervezők munkáit csodálhatjuk és persze vásárolhatjuk meg. A kifinomult, fényűző luxustól a sportosabb, hétköznapibb vonalig sokféle tervezői felfogás képviselteti magát, itt van például Klara Nademlynska "hordható őrülete", Petra Balvinova ultrafeminin, rafinált szabású darabjai és Katerina Sochorova ékszerkölteményei is. A tizenkét tervező kollekcióiban találunk színes digitális printekkel díszített sportos darabokat, de gyöngyökkel hímzett estélyiket is. Több kreációból is csupán egy-egy darab érkezett Magyarországra, így szinte kizárt, hogy bárkin viszontlássuk, ha kiszemeltünk valamit. Bővebb infó a pop-up store Facebook-oldalán.
Luxusmárkák óriási kedvezménnyel
Az Il Bacio di Stile multibrand áruház sarkán, egy önálló üzlethelyiségében nyílt meg július 15-én a Pink Heart Pop-Up Store. Kihagyhatatlan kedvezmények (akár -70%) világmárkák ruháiból és kiegészítőiből, izgalmas meglepetések és ismert divatmárkák várják a vásárlókat és az érdeklődőket egyedi, fiatalos és trendi környezetben. A nyitást követően a Giorgio Armani, az Armani Collezioni és a Pinko termékei kapnak majd főszerepet, ez azonban csak a kezdet, hamarosan ugyanis tematikus hetekkel és újabb, világhírű márkákkal találkozhatunk a Pink Heartban.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!