Az ELLE magazin november 23-án és 24-én felsorakoztatja a hazai divat és design szakma ismert tehetségeit, hogy kollekcióikat, termékeiket a széles közönség is megismerhesse és megszerezhesse.
Az első Design Pop-up by ELLE eseményen az Il Bacio di Stile áruházban több, mint 30 tervező ruháit tudod majd megvásárolni. Most őket mutatjuk be, a második fejezetben azokat a tervezőket ismerheted meg, akik a Fashion Week-ek nagy kedvencei, és minden alkalommal meghódítják a közönséget, amikor a catwalk-on bemutatják az új kollekciójukat.
Ha jegyet szeretnél vásárolni a rendezvényre, ITT megteheted, a Facebook-eseményünket pedig ITT találod.
AERON
Az AERON nemzetközileg elismert női divatmárkát Áron Eszter alapította 2012-ben
Budapesten. Kollekciói a tradicionális szabászat és a letisztult design ötvözetei, amellyel mind
minőségben, mind sziluettekben egy átgondolt, hosszú távra szóló ruhatár megalkotásán
dolgozik. A márka idén januárban harmadik alkalommal mutatott be a Copenhagen Fashion
Week alatt, darabjai pedig május óta a hazai közösség számára is elérhetőek az Andrássy út 34
alatt álló üzletében.
Olyan volt, mint a Hold, egyik része mindig rejtve maradt. Ezt a mottót választotta Bódis Boglárka 2012-ben, amikor megalapította női ruhamárkáját. Az Elysian szó francia kifejezés, melynek jelentése: szép, tökéletes, békés. Az Elysian olyan nőket szólít meg, akik a letisztult elegancia hívei. A márka teljes ruhatárat kínál, s a szezonális kollekciók mellett Bódis Boglárka egyedi tervezésű alkalmi és menyasszonyi ruhákat is készít budapesti műhelyében, ahol a régi idők szalon hangulatát idézi meg. Finom légies alapanyagok, visszafogott színhasználat és a hagyományos kézi díszítési technikák újjáélesztése jellemzi a márka által kínált öltözékeket.
A NUBU a kifinomult, modern, letisztult design és a különleges szabásvonalak, a kényelem és a funkció összehangolásával hozza létre kortalan, számtalan lehetőséget nyújtó darabjait. A tervező stílusérzéke, kísérletező kedve és újítások iránti elkötelezettsége markánsan jelenik meg a klasszikus, városi stílusjegyeket, visszafogott eleganciát és színvilágot felvonultató kollekciókban. A művészvilággal való folyamatos dialógusban a NUBU inspirációja a kortárs építészet, képzőművészet és tárgykultúra, amely a terméken túl speciális projektekben is testet ölt. A NUBU sikerének titka megfoghatatlan és összetéveszthetetlen karaktere, amely a személyiséget, a funkcionalitást és a művészi szabadságot ünnepli. Küldetésük egy olyan márka létrehozása, amely nem csak stílusos, kiváló minőségű darabokat kínál széles választékban, hanem kiáll egy nemesebb célért is. Termékeiket a Földünk védelmét szem előtt tartva tervezik. Minden darabot korlátozott számban készítenek, és fenntartható, környezetbarát anyagokat, például bio pamutot, újrahasznosított poliésztert és bio lent használnak, hogy csökkentsük a divatipar által okozott környezetre gyakorolt hatást. Slow-fashion divatmárkaként, a NUBU célja a nagy erőforrást igénylő textilgyártás visszaszorítása. Büszkék arra az előrelépésre, amelyet az ökológiai lábnyomunk csökkentése felé tettek az évek során azzal, hogy természetes és újrahasznosított anyagokból olyan textúrákat hoztak létre, amelyek lényegesen kevesebb vagy egyáltalán nem igényelnek vegyszeres kezelést, vizet és energiát.
Nőknek, akik viselik az érzelmeiket.
A Sentiments egy felső kategóriás, elsősorban haute couture (egyénre szabott luxus színvonal) ruhákat tervező és készítő budapesti divatmárka. A márka exkluzív designere és tulajdonosa Joó Beatrix. A Sentiments már több mint 25 éve folyamatosan jelentkezik sikeres kollekciókkal. A márkát Kovács Andor és Joó Beatrix alapította, a márka szellemiségét, örökségét 2009 óta Beatrix viszi tovább és gondozza. Szerepel a hazai társasági, művészeti és közélet meghatározó eseményein, valamint nagy presztízsű külföldi rendezvényeken. Kollekciói többsége haute couture kreáció, a ruhák elsősorban azoknak a nőknek készülnek, akik számára az öltözködés egyfajta önkifejezés. A Sentiments olyan hölgyeket szólít meg, akik akarnak és mernek is felülemelkedni az átlagon, akik bátran vállalják az önmagunkban rejlő kreativitást. Kifinomult elegancia és szenvedélyek: a ruhák a szépséget és a harmóniá t képviselik. A Sentiments alap vonalvezetése általában letisztult. Ezt a letisztultságot kombinálja, díszíti fel a márkára jellemző rafinált, érzéki, olykor feltűnő részletekkel a tervező, egészen egyedi ruhakölteményt alkotva ezzel. Minden Sentiments ruha finom, minőségi anyagokból készül, egyedülálló és kiismerhetetlen akár a hölgyek, akik viselik.
Kata Szegedi tervezői előtt a nagyvárosi, magabiztos, független, egyediségére büszke ember áll, innovatív, modern, aki a mindennapjaiban is az eredetiség kifejezésére törekszik. A kontrasztok iránti szerelem átjárja a brand-et, ez a játékos attitűd a a 21. századi “power-human” személyiségét adja vissza. A KATA SZEGEDI márkát Benus Dániellel közösen alkotják.
A TOMCSANYI egy fenntartható, kortárs magyar női divatmárka, amelynek minden darabját kézzel készítik a márka budapesti stúdiójában. A márkaidentitás alappillére és motívuma a jellegzetes digitális mintavilág megjelenítése. Ennek kialakítását általában a tervező, Tomcsányi Dóri aktuális inspirációi vezérlik, szezononként változó tematikával. A kollekciókban megjelenő printek a márka első 10 évében elsősorban a szocializmus évtizedeinek vizuális világára utaló, tárgyi és építészeti kultúrájába történő elvágyódás köré épültek. A TOMCSANYI darabokon egy olyan letűnt korszak maradványai kerültek új és modern környezetbe, amihez mindannyian, generációkat átívelően kötődünk. A márka életének első 10 évét lezárva, 2023-ban a hangsúly a posztszocialista Kelet- Európáról a nemzeti, népi mintákon és szimbolikus elemeken keresztül megnyilvánuló magyar identitás felé tolódik el. A 2023 ősz/tél az első, kísérleti kollekció egy tervezett sorozatból, amely a nemzeti identitás és örökség modern divatba és ruházkodásba való átültetésének lehetőségeit vizsgálja.
Minden egyes kreációban az ipari sziluettek kézzel készített részletekkel találkoznak, és az örökölt ruhakészítési technikák törékeny szépsége valami zsigeribbé alakul át. Minden egyes ruhadarab környezettudatosan és etikusan Magyarországon készülnek. Az organikus és újrahasznosított anyagokat átlátható, minősített európai gyártóktól vásárolják, és a luxusmárkák halott raktáranyagát használják fel. A ZSIGMOND azzal a küldetéssel működik, hogy maradandó, időtálló ruhadarabokat készítsen, a múlt örökségével egyengetve a jövő útját. A néptáncoktól elragadtatva a tervező Dóra már fiatalon elmerült a magyar folklór világában. Az évek során a hagyományos viseletek iránti rajongása mélységes tiszteletté nőtte ki magát, és 21 éves korára küldetésévé vált, hogy megtalálja a módját, hogyan őrizheti meg örökségét a mai rohanó világban. Így született meg a ZSIGMOND, a magyar paraszti kultúra modern kontextusban történő újraértelmezése.
A 2013 tavaszán alapított, és idén tizedik születésnapját ünneplő CAKÓ márka az egy évtized alatt az ország egyik legkedveltebb kortárs divatmárkája lett. Izgalmas és állandó résztvevője a hazai divatéletnek. Az alapító, Cakó Kinga, a márka tervezője és megálmodója, többgenerációs művészcsaládban nőtt fel, így nem meglepő, hogy ő is hamisíthatatlanul kreatív pályán kötött ki. Nyolc év szakmai tapasztalat után 2013-ban vágott bele a saját márka építésébe és 2017 végén megnyitotta első önálló showroomját Budán. Kinga gyakran merít ihletet a természetből és a képzőművészetből, bátran nyúl merész színkombinációkhoz, melyeket neutrális földszínekkel és pasztell árnyalatokkal kever, így a végeredmény mindig kifinomult és összehangolt. Kollekciói a hétköznapokon könnyen hordható, kényelmes, nőies darabokból állnak, megbolondítva egy-egy izgalmas részlettel, szabásvonallal. A természet színei is erősen hatnak kollekciók színvilágára. A márka legfőbb ismertető jegyei, a természetesség, közvetlenség, frissesség. Könnyedség és letisztultság jellemzi a fazonokat és egy felszabadult, vidám életérzést sugároznak.
Cselényi Eszter, a Celeni kollekciói a finom nőiesség és a praktikum hétköznapi összeegyeztetéséről szólnak. A 2010-ben alapított márka célja, hogy mindennap hordható, de nem megunható darabokat csempésszen a nők ruhatárába. Kollekciónként csak pár erőteljes színnel dolgozik, de az anyagok között gyakran találunk fényes, selymes, vagy bársonyos darabokat. A luxusnak nem a hordhatatlan és céltalan vonalát képviseli, hanem a klasszikus, letisztult, de valami apró csavarral mégis különlegessé tett darabokra esküszik. Szezononként megjelenő új kollekcióival mindig egy újonnan felfedezett Magyar kincset használ inspirációnak, az egyedi kabátok, ruhák, nadrágok és kiegészítők tervezésénél.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!