Május 10-éig tart a PENNY és a Magyar Termék különleges nyereményjátéka.
Már egy évtizedes múltja van a PENNY és a Magyar Termék (MT) stratégiai együttműködésének, amelynek legfőbb célja a hazai termékek népszerűsítése, a fogyasztói tudatosság növelése, és mindezzel hozzájárulni a magyar gazdaság erősítéséhez. Az idei közös, május 10-éig tartó ünnepi akciójuk egy egészen különleges nyereményt is tartalmaz. Többek között ezekről kérdeztük Kazatsay Esztert, a PENNY kommunikációs vezetőjét és Benedek Esztert, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetőjét
Mitől olyan különleges az aktuális közös nyereményjátékotok?
Benedek Eszter (Magyar Termék): A május 10-éig tartó, „A hazai mindig nyerő!” nyereményjátékról túlzás nélkül állíthatjuk, hogy nem mindennapi promóció! A heti nyertesek 15 percig pakolhatnak a kosarukba védjegyes termékeket, és mindezt ajándékba kapják. Ehhez hasonló akcióra a magyarországi FMCG-piacon eddig még nem volt példa. A játék mindenki előtt nyitott, csupán a meghirdetett védjegyes termékekből kell két darabot vásárolnia, majd az AP kódot feltöltenie a játék oldalán.
Milyen eredményeket hozott a két cég stratégiai együttműködése?
Benedek Eszter: A tíz évvel ezelőtt kötött megállapodásunk igen jól teljesít, hiszen az évek során a kereskedelmi láncok közül a PENNY-vel sikerült az egyik legtartalmasabb viszonyt kialakítani, és ma már igazán széles körű az együttműködésünk. A védjegyes termékek népszerűsítésére rendszeresen szervezünk közös kampányokat. A 10 éves évfordulónk alkalmából is sikerült egy különleges nyereményjátékkal előállnunk. Elmondhatjuk azt is, hogy a PENNY üzleteiben kapható a legtöbb saját márkás MT-védjegyes termék, számuk több mint 500.
Kazatsay Eszter (PENNY): Ez idő alatt mind szorosabbá vált a PENNY kapcsolata a hazai termelőkkel és gyártókkal. Közel három évtizede Magyarországon működő vállalatként kiemelt fontosságú számunkra a hazai származású élelmiszerek forgalmazása. Jól példázza ezt, hogy a kb. 2500 árucikkünk közel kétharmadát hazai beszállítók adják.
A gyümölcsök és zöldségek esetében például az »itthonról válogatva« sajátmárkánkkal emeljük ki vásárlóink számára a magyar termelők által beszállított terméket és folyamatosan azon dolgozunk, hogy ennek az arányát tovább növeljük választékunkban.
Mit keressen az, aki az Eszter által említett „500 saját márkás MT-védjegyes termék” valamelyikével meg szeretne ismerkedni?
Kazatsay Eszter: Keresse például a megújuló Sissy termékcsaládunkat, amely kizárólag Magyar Termék védjegyes árucikkekből áll. Ez több mint 100 tejterméket jelent, melyből közel 20 termékünk laktózmentes verzióban is elérhető. A friss hús saját márkás termékcsaládunk, a »Kedvenc Hentese« is ebbe a körbe tartozik, és 35 védjegyes árucikket jelent.
Miért érdemes nekünk, vásárlóknak is figyelnünk a termékek hazai eredetére?
Benedek Eszter: Minden egyes magyar termék mögött hazai munkahelyek, családok, emberek, sorsok állnak: ezek választásával a hazai gazdaságot is támogatjuk.
Kazatsay Eszter: Azért is fontos a magyar termékek preferálása, mert lehetővé teszi az ökológiai lábnyomunk csökkentését. Elég arra gondolnunk, hogy egy külföldi termékkel összevetve a hazai áruk szállítása és tárolása mennyivel kevesebb energiaráfordítást igényel a rövidebb beszállítói lánc jóvoltából.”
Mit tartotok eddigi pályafutásotok legnagyobb eredményének? Mit szeretnétek még elérni?
Benedek Eszter: Azt, amit most csinálok! Szerencsés vagyok, mert a munkám a hivatásom. Nagyon hiszek cégünk üzenetében, abban, hogy a magyar termékek tudatos vásárlásának ösztönzésével jó ügyet szolgálunk. A célom pedig a szívügyem, hogy minél szélesebb rétegeket elérve közvetíthessük missziónk üzenetét.
Kazatsay Eszter: A Pennyhez való csatlakozást! Ezt az óriási kihívást többek között azért is vállaltam, mert a vállalat szemlélete egybeesik a személyes értékrendemmel. Kiemelt célom a magyar termékek előtérbe helyezése, valamint, hogy társadalom- és környezetbarát szervezet legyünk. A fenntarthatósági kritériumok érvényesítése is legalább ilyen hangsúlyos szempont. Jó érzéssel tölt el a Magyar Élelmiszerbankkal való együttműködésünk is, hiszen általa sok rászoruló család juthat jó minőségű termékekhez.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!