Kulturális kalandok a legjobb divatmárkáktól.
A divatmárkák ugyanúgy a zeitgeistből, azaz a korszellemből inspirálódnak, mint például a magazinok készítői. Ebben minden benne van a kultúráról kezdve a könyveken, a művészeteken, a zenén, a lakberendezésen át egészen a gasztronómiáig. Így volt ez régen és így van most is. Emiatt lehet érdekes számunkra, hogy a legnagyobb nemzetközi divatmárkák milyen kulturális fogyasztanivalót kínálnak nekünk.
Christian DiorA franciák márciusban indították el saját podcastjukat Dior Talks néven (itt meg is ragadnánk az alkalmat arra, hogy mindenki figyelmébe ajánljuk saját podcastunket, az ELLE x Sociéte Talks-ot). A Dior műsorában Katy Hessel beszélget feminista művészekkel és kurátorokkal az életükről, munkásságukról és arról, hogyan lettek azzá, akikké.
ChloéA francia divatmárka a napokban rukkol elő beszélgetésekkel, csináld magad guide-okkal és élő előadásokkal az Instagramjukon. A Chloé Voice-ra keresztelt programsorozatban várhatóan nagy nevek is megfordulnak majd.
PradaA Prada Possible Conversations részeit az Instagramon keresztül lehet követni. Az első adás kedden volt, akkor Pamela Golbin és Alexander Fury beszélgettek, a téma pedig mi más lett volna, mint a divat a válság idején.
Alexander McQueenA McQueen Creators program keretében mindenféle érdekes és izgalmas fotót posztolnak az Instagram oldalukra és arra kérik közönségüket, mutassák meg, mit alkottak ők azokból az anyagokból, amiket otthon találtak.
Bottega VenetaAz olaszok valamennyi digitális platformjukon azt kívánja megmutatni, mit neveznek a különféle iparágakban dolgozó szakemberek a kreativitás laborjának.
LoeweA spanyol divatmárka Loewe en Casa címmel indított sorozatot, amiben a legfontosabb kollaborációit mutatja be.
Manolo BlahnikA luxuscipő-márka egy, a mentális egészséget segítő alapítvánnyal közösen hozta létre Smile nevű projektjét, ami lényegében nem más, mint egy színező, benne a tervező kedvenc rajzaival.
ChanelA francia divatház a belga Angèle-t kérte fel egy élő Instagram koncertre, ezzel is felszólítva mindenkit az otthon maradás fontosságára.
Jimmy ChooA cipőmárka arra kéri rajongóit, hogy osszák meg rajzaikat és videóikat a cipőtervezésről, a legjobbakat pedig a különféle csatornáikon is bemutatják. A Choo Sketch nevű megmérettetés öt legjobbját gyártásba küldik és egy kapszulakollekció készül belőle, melynek bevétele teljes egészében jótékony célokat szolgál majd.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!