Vigyázat, erős spoilerveszély a cikkben!
A Szex és New York folytatását övező globális várakozás a nagy márkák figyelmét sem kerülte el, akik sorban álltak, hogy termékeik feltűnhessenek az És egyszer csak… valamelyik epizódjában. Így történt ez a Peloton nevű, online edzésekkel kombinált szobabicikli esetében is, ám a márkajelenlét nem éppen azt a hatást váltotta ki, mint azt remélték a tulajdonosok.
A 2012-ben feltalált sporteszköz népszerűsége a tengerentúlon a koronavírus-járvány hatására ugrott meg hirtelen, amikor a vásárlók az otthonuk biztonságából vehettek részt a kedvenc spinning óráikon. A márka kapva kapott az alkalmon, amikor a Szex és New York alkotói megkeresték őket, hogy az egyik kerékpárjuk feltűnhetne a sorozatban – ekkor azonban még nem tudták, hogy az egyik legdrámaibb jelenet részeseivé válnak ezzel.
Az És egyszer csak… legelső epizódjában ugyanis szemtanúi lehetünk, amint egy izzasztó tekerés után a szívbeteg Mr. Big a zuhanyzóba tartva szívrohamot kap. A szívszorító jelenet hatása a számok terén is érezhető volt: a premier után a Peloton-részvények ára 11,3%-ot esett a tőzsdén, majd a rá következő nap újabb 5,38%-os csökkenést regisztráltak.
A vállalat azóta közleményben határolódott el a sorozat egyik főszereplőjének különös halálától, és rámutattak, hogy Big elsősorban a genetikája és egészségtelen életmódja miatt vesztette idejekorán életét. A Peloton kardiológus szakértője kiemelte, hogy a szobakerékpár minden bizonnyal meghosszabbította a férfi életét, a lehető legtovább kitolva a szívroham időpontját.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!