A híres színész a nemzetközileg ismert italmárka arcaként tér vissza a reflektorfénybe.
Pattinson az 1664 prémium francia sörmárkával dolgozik együtt egy különleges, 2026-ban induló projekten, amely filmes formában vizsgálja a „jó ízlés” fogalmát – annak sokszor ellentmondásos, mégis inspiráló értelmezéseivel együtt. A koncepciót a kortárs filmművészet egyik legizgalmasabb rendezője, Brady Corbet viszi vászonra. Corbet legutóbbi filmje, A brutalista 2024-ben hatalmas szakmai sikert aratott: tíz Oscar-jelölést gyűjtött be – többek között a legjobb rendező és a legjobb eredeti forgatókönyv kategóriákban –, elnyerte a Velencei Filmfesztivál Ezüst Oroszlánját, valamint a Golden Globe legjobb rendezői díját is.

Robert Pattinson karakteres stílusa és vizuális érzékenysége az 1664 párizsi gyökereivel, könnyed eleganciájával és modern szemléletével találkozik. Ahogyan egy jó sör összehozza az embereket, úgy hívja ez a kampány is közös gondolkodásra a világot: mit jelent ma a jó ízlés? Corbet és Pattinson együttműködése merész és izgalmas: két különböző, mégis rokon alkotói látásmód találkozik, hogy egyedi módon fejezze ki a márka stílusosságát, kiszámíthatatlanságát és önbizalmát.
„Nagy öröm és megtiszteltetés számunkra, hogy a modern kreativitás két ikonja, Robert Pattinson és Brady Corbet közösen valósítja meg ezt a kampányt. Egyedi személyiségük és alkotói bátorságuk tökéletesen illeszkedik az 1664 világához”
– mondta Nikola Maravic, az 1664 globális marketingigazgatója. „Pattinson megjelenése friss energiát hoz a márkába, és új, játékos perspektívát ad a jó ízlés fogalmának – túlmutatva egy egyszerű együttműködésen: ez valódi stílusnyilatkozat.”
A projekt első filmje 2026-ban debütál, a további részletek hamarosan érkeznek.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!