Quantcast

Rose Inc.

Saját clean beauty márkát indít Rosie Huntington-Whiteley

© Gary Gershoff/Getty Images

A szupermodell saját szépségápolási márkája a Rose Inc. nevet kapta.

Az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Kanadában és Ausztráliában dobja piacra saját szépségápolási termékcsaládját Rosie Huntington-Whiteley. A Rose Inc. egy vegán, cruelty-free, clean beauty kozmetikai márka, amelynek termékei újratölthető, fenntartható csomagolást kaptak. Az Amyris szépség- és wellness-biotechnológiai céggel közösen kifejlesztett kapszulakollekció része egy hidratáló korrektor, egy ajakszínező, egy ragyogásfokozó szérum, egy tisztító tonik, egy pirosító és két ecset is.

A termékek mindegyike nem komedogén formulák felhasználásával készült, amelyeket szabadalmaztatott biotechnológiával és fenntartható forrásból származó összetevőkkel fejlesztettek ki, beleértve a szkvalánt, az Amyris tiszta, fenntartható és növényi eredetű összetevőjét, amely könnyed hidratálást biztosít, valamint a hemiszkvalánt, az Amyris fenntartható és természetes eredetű alternatíváját a folyékony szilikonok és a ciklometikonok helyett.

A „Modern Essentials” kapszulakollekció két arcápoló termékét, a tonikot és a szérumot Rosie saját bőrápolási rutinja ihlette. „A tonik elengedhetetlen része a rutinomnak. Olyan terméket akartam készíteni, ami erős alfa-hidroxisavakat tartalmaz, az aknéra hajlamos bőröm miatt, ugyanakkor elég gyengéd ahhoz, hogy mindennap használhassam” – mondta a szupermodell. A Skin Resolution Clarifying Toner egy alkoholmentes tonik, amely szalicil-, mandula-, tej- és glikolsavval tisztítja és hámlasztja az arcbőrt.

Rosie Huntington-Whiteley nem először evez át a szépségápolás vizeire, korábban a brit Marks&Spencer céggel együttműködve hozták létre a Rosie for Autograph kollekciót, amelyben sminkek és fehérneműk is voltak.  

Forrás: Fashion United