Lola Leonnak garantáltan több millió követője lenne, de nem használja a social médiát.
Lola Leonnak garantáltan több millió követője lenne, de nem használja a social médiát. Nem ad interjúkat, elkerüli a paparazzi fotókat. Nincs szerződve egyetlen modell ügynökséghez sem. Lényegében csak anyja, Madonna posztol róla évente néhány képet. Hogyan lehetséges, hogy annak ellenére kapkodnak érte a divatházak, hogy látszólag egy szikrányi érdeklődést sem mutat a hírnév iránt? Hát, ő Madonna legidősebb gyermeke, a karaktere pedig máris nagyon erős.
2010: Material Girl
Abban az időben, amikor még a legtöbb sztár saját parfüm, vagy ruhamárkát alapított, Madonna sem habozott. A Macy’s nevű amerikai áruházlánccal kollaborálva létrehozta saját junior márkáját, Material Girl néven. Kreatívigazgatónak saját lányát nevezte ki, aki a rivaldafényt kerülve a háttérben dolgozta ki ötleteit. Közös márkájuk annyira jó eladásszámokat produkált, hogy a Material Girl termékei még 2019-ben is kaphatók a Macy’s áruházakban.
2016: Stella McCartney-tól Alexander Wang-ig
Lourdes az évek során csak pár alkalommal jelent meg eseményeken, ezért nagyon kevés fotó készült róla. Emellett elkezdte egyetemi tanulmányait, így még ritkábban találkozott családjával. 2016 egy különleges év, hiszen Stella McCartney felkérte, hogy legyen az akkor piacra dobott Pop nevű parfümjének a reklámarca olyan hírességekkel karöltve, mint Grimes vagy Amandla Stenberg. A csodálatos képek mellé még egy rövid reklámot is forgattak, ahol tökéletesen látszik, Lola édesanyja kiköpött mása. A kampány mellett első sorból nézte végig Alexander Wang őszi kollekciójának bemutatóját Madonna és Zoe Kravitz társaságában.
2017: Fashion statementA 90-es éveket megidéző közös kollekcióval rukkolt elő az amerikai MadeMe és X-girl márka. A kampány arca pedig nem más volt, mint Lola Leon. A kis tinilány egy csapásra nő lett, a social média felületeket elárasztották Madonna lányának a képei. A kollekciót rekordidő alatt elkapkodták, mindenkit ámulatba ejt a gyönyörű Lourdes. Néhány képen látható, hogy Lola szőrzete érintetlen, nem borotválja sem a hónalját, sem a lábát. Nem fél felvállalni, hogy mit gondol a nők helyzetéről, főleg egy olyan társadalmilag éles időszakban, amikor a #metoo és a TimesUp! mozgalom az egyik legfontosabb téma világszerte. Social media híján is egy igazi influencer.
2018: Irány a kifutó
Ha az ember túl van pár kampányfotózáson, ideje kipróbálni, hogyan kell sétálni. A 22 éves lány a Gypsy Sport 2018-as őszi divatbemutatóján debütált, egy szaggatott farmerben, a felsőtestét csupán egy kagyló alakú testékszer fedte. Mintha ráöntötték volna, olyan magabiztosan sétált a kifutón.
2019: Miu Miu
Stílusosan kell kezdeni az évet, a Miu Miu 2019-es tavaszi kampányarcaként. A fotókat csak pár napja közölték, de mindenki oda van Lourdes-ért, ahogy dívaként pózol az egyik legnagyobb divatház arcaként. Pár nappal később a Vogue egy rendezvényén jelent meg, egy tekintetet vonzó, hófehér Luar ruhában. Reméljük, egyre többet láthatjuk majd divatbemutatókon, de talán még az Instagramon is.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!