A Triumph nemcsak a fehérneműk terén innovatív! Legújabb boltkoncepciója, a My Atelier, a modern nők igényeinek megfelelően, az egyéniséget és az egyediséget szem előtt tartva nyújt különleges vásárlási élményt.
Zürich, Bécs és Madrid sikere után Budapestre is megérkezett a Triumph My Atelier, amelynek célja, hogy a fehérnemű vásárlás valódi örömet jelentsen és ne csak egy megoldandó feladat legyen. A Westend földszintjén nemrégiben megnyílt üzlet kényelmes, otthonos hangulattal fogadja a vásárlókat, így a megfelelő fehérnemű vagy fürdőruha kiválasztása igazi élménnyé válik.
A természetes anyagok és színek, a fából készült bútorok és a színpompás lombokat idéző falak nemcsak gyönyörködtetnek, de nyugtatóan is hatnak a hétköznapok rohanásában. A koncepció célja, hogy olyan teret alakítsanak ki, ami arra bíztatja a vásárlókat, hogy bátran, a saját tempójukban és saját igényeiknek megfelelően böngésszenek, és felfedezhessék a számukra legideálisabb fazonú, színű és anyagú fehérneműket.
"Nagy örömünkre szolgál, hogy egy olyan pezsgő kulturális élettel bíró városba hozhattuk el a My Atelier életérzést, mint Budapest– mondta Paul Gautier, a Triumph nemzetközi márkavezetője. – A vásárlói visszajelzések alapján sikerült egy barátságos, otthonos környezetet alkotnunk a vásárláshoz.”
A My Atelier koncepciójának megalkotását hosszas munka előzte meg, amelyben jelentős szerepet kaptak a vásárlói vélemények is. A cél egy valóságos oázis megalkotása volt, amely a test és a lélek számára is feltöltődést nyújt. Ezt segíti az üzlet dekorációjában megjelenő képzőművészeti alkotás is, amely egy fiatal magyar illusztrátor, Pajor Hanna keze munkáját dicséri. Hanna alkotásaira a finom hullámzó vonalakból, kerekített formákból és gesztusokból álló absztrakció jellemző, melyet intuitív látásmód övez. Műveiben gyakran jelennek meg női karakterek, szöveges üzenetek – amelyekkel a pozitivitást, az egészséges önképet és az önelfogadást kívánja közvetíteni. Ezért esett rá a Triumph választása, és kérte fel a márka, hogy készítsen egy My Atelier koncepció által inspirált festményt az üzlet számára.
Az üzletkoncepció különlegessége, hogy a legtöbb divatüzletben megtalálható, irreális testarányokkal rendelkező próbababák helyett valódi, különböző alkatú, bőrszínű és korú nőket ábrázoló illusztrációk mutatják be a fehérneműket. A Triumph számára fontos, hogy ezzel is arra bíztassa a nőket, bátran fogadják el és legyenek büszkék a saját egyéniségükre és egyediségükre.
A Triumph jól ismert Smart termékcsaládja olyan csúcstechnológiás és ultrakényelmes fehérneműket tartalmaz, amik minden testalkathoz alkalmazkodnak. A Lift Smart melltartója biztos tartást ad a melleknek és merevítő nélkül is képes vonzó dekoltázst varázsolni a viselőnek. A varrás nélküli csipkének köszönhetően nem csak különlegesen kényelmes, de bármilyen alkalomra tökéletes választás a ruha alá.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!