Újabb limitált kiadású palackkal jelentkezik a Diet Coke
Az amerikai cég 2003 óta ad ki speciális csomagloású, limitált szériás diétás kólát. Olyan neves tervezők álmodták már újra a legendás ívű üveget, mint Moschino, Versace, Missoni, Etro, Matthew Williamson, Marni, Manolo Blahnik és Diane Von Furstenberg. Természetesen nem maradhatott ki a sorból Karl Lagerfeld sem, aki a Cola Light egyik legnagyobb rajongója. A kulisszák mögött azt beszélik, bárhová is megy, kell, hogy legyen behűtve egy az üdítőből, amit kristálypohárból kíván elfogyasztani.
Ehhez a neves társasághoz csatlakozik most Jean Paul Gaultier, aki nemcsak a csomagolást gondolta ki, hanem kreatív igazgatóként a reklámkampányok tervezésében is közreműködött. Gaultier összesen három különböző palackot tervezett. A Day elnevezésű üvegen a tervező stílusjegyévé vált csíkos felső mintája köszön vissza, a Night palackra másik jellegzetes sziluettje, a fűző került fel, míg a harmadik tetoválásmintát kapott.
Gaultier a kulisszák mögött:
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!