A H&M Beauty teljesen megújul: a magyarok egyik kedvenc fast fashion márkája parfümöt dob a piacra.
A H&M sokak számára egyet jelent a megfizethető a divattal, most pedig a ZARA-t követve újabb piacra tör be.
A ZARA-nak remek érzéke van ahhoz, hogy melyek azok a luxuscikkek, amelyeket az emberek nem feltétlenül engednek meg maguknak, de olcsóbb verzióban lecsapnának rá. Nem meglepő, hogy ezért olyan népszerűek a parfümjeik, ugyanis mindegyik illatuk valamelyik high-end terméket idézik.
Úgy tűnik, a H&M Beauty megirigyelte ezt a sikert, és a sminktermékek után ők is betörnek a parfüm bizniszbe. Bőven lesz miből válogatni, ugyanis kezdésnek 8 illattal indítják útnak a márkát, amelyeket Svédországban alkottak meg, és Párizsban fejlesztették őket ki. Az illatokat a Grasse-i örökség ihlette.
A kollekció összesen 8 csábító - és meglehetősen intenzív - illatot kínál, amelyek lehetővé teszik a vásárlók számára, hogy felfedezzék önmaguk minden oldalát. Minden palack egyedi esszenciát tartalmaz; legyen az akár gyümölcsös, virágos, fás.
A koncepció alapötlete, hogy a vásárló tegye fel magának a kérdést, ki szeretne aznap lenni. A válasz pedig legyen benne az illatban, és a napi elképzelés alapján váltogassa a 8 verziót.
Egyelőre még nincs hír arról, hogy milyen kiszerelésben és árban lesznek majd kaphatóak, valamint minden üzletben megtalálhatjuk-e őket.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!