Ha szereted a kreatív és innovatív dolgokat, a Rains egyedi kampányait egyszerűen imádni fogod!
Számodra milyen egy tökéletes reklám? Magával ragad, meghökkent, esetleg meg is mosolyogtat? Egy biztos, ha úgy informál, hogy közben észre sem veszed, hogy egy promóciós anyaggal van dolgod, kijelenthetjük, jó munkát végeztek a szakemberek. Persze, ez a divatiparban nem a legegyszerűbb feladat, de egy fiatalos dán márka most bebizonyította, nem is lehetetlen.
A skandináv lifestyle szerelmeseinek valószínűleg nem kell bemutatni a Rainst, azonban a cég az utóbbi időben nem csak magas minőségű termékeivel-, hanem reklámanyagaival is felhívta magára a figyelmet. A márkát még 2012-ben alapították Dániában, és ahogy azt neve is sugallja, elsődlegesen vízálló külső ruházatot készítenek. Debütáló esőkabátjaik mellett manapság már más ruhadarabokkal, táskákkal valamint kiegészítőkkel is foglalkoznak, amelyek nem csak praktikusak a szeles, esős éghajlatú országban, de uniszex és minimalista dizájnjunak köszönhetően kifejezetten sokoldalúak, könnyen varriálhatóak.
A sokoldalúság pedig, mint már említettük, ruháik mellet a marketingjükben is jelen van: az internet az utóbbi hónapokban egy emberként kapta fel a fejét innovatív kampányaikra, hiszen egyszerre játékosak, látványosak és szokatlanok, és mint kiderült, nem is ügynökség, hanem egy az egyben a Rains csapata áll mögöttük.
A gyűjthető, színes-fényes akciókártyák valószínűleg sokunk gyerekkorát meghatározták, legyen szó sportolós-, autós vagy épp unikornisos tematikáról. Ezt a koncepciót álmodta most újra a Rains, hogy a klasszikus formát és látványvilágot idézve bemutassa új termékeit. A képek alatt, ahogy azt megszokhattuk, különböző pontozásokat láthatunk, amiből megtudhatjuk, melyik fazon mennyire erős a hideg ellen, mennyire vízálló, vagy épp milyen extra tulajdonsága, előnye van.
Szintén a nosztalgiára apellál a Találj ki! társas Rains-verziója, ahol a lehajthatós paneleken nem arcokat vagy mesefigurákat, hanem táskaválasztékukat láthatjuk. A videóban a tulajdonságokra építkezve olyan kérdésekkel tájékozódik a játékos, miszerint feltűnő-e a táska, klasszikus fazonú, kapacitását illetően pedig belefér-e szinte az egész életünk? A reklám amellett, hogy feltűnés nélkül, abszolút nem szájbarágósan mutatja be termékek kvalitásait, könnyen tud kapcsolódni a vevőkörhöz is – elvégre ki nem játszott kisiskolásként szinte vérre menő küzdelmet egy-egy ilyen tábla felett?
Pontosabban maradjunk még mindig a gyerekkornál – ez a vonal eléggé beakadt a Rainsnek, de ezért csak hálásak lehetünk nekik! Bár felnőtt fejjel már nem igazán forgatunk foglalkoztató könyveket, ez az Esős napokra fantázianevű promó kiadvány tartalmazza mindazt, amit anno imádtunk ovisként: pontösszekötő, labirintus, kép és árnyék felismerő, valamint szójátékok, keresztrejtvények, és talán már mondanunk sem kell, mind tematikus fókuszban. Nincs is jobb módja, hogy megismerjük leendő kabátunk színváltozatait, pozitív tulajdonságait, mint kikeresni ezeket a betűrengetegből.
Ez az öltöztetős matricáskönyv pedig nem csak verbálisan, de vizuálisan is lehetőséget ad a játékra. Ha megfogott minket egy ruhadarab, akár magunknak is beszerezhetjük!
A Rains kreatív kampányaival nem csak online, de offline is találkozhat az ember. A nyáron egészen egyedi módját választották például annak, hogy széles körben bemutassák a 2025-ös őszi-téli kollekciójukat: telematricázták az új modellek képeivel nem csak saját üzleteik kirakatát, de más kültéri felületeket is.
A már-már gerillamarketing határát súroló akció rengeteg emberhez eljutott, és közülük sokan lehettek azok is, akik így találtak új kedvencet maguknak a hidegebb hónapokra.
Augusztus végén a Rains csapata újabb váratlan húzással hökkentette meg a dánokat: óriási jégtömbbe fagyasztott termékeket helyzetek az utcákra, így lengetve be újonnan érkező lakberendezési kollekciójukat, a Frozen in time-ot. Miközben frappáns performanszuk jól mutatta, milyen strapabíróak is termékeik, biztosra vesszük, hogy sokan voltak, akik az elsőre megmagyarázhatatlan jelenség láttán kerestek rá, ki is áll a Koppenhágát ellepő jeges kulacsok és tányérok mögött. A legjobb reklám pedig, mint tudjuk, a kíváncsiság és a szóbeszéd útján terjed.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!