November 8-án a kiválasztott üzletekben és online!
A MOSCHINO [tv] H&M lookbook képeinek fotózására a MOSCHINO kreatívigazgatója, Jeremy Scott összehozta a barátait, hogy velük mutassa be azt a pozitivitást, szeretetet és sokszínűséget, amik a kollekciót jellemzik. A MOSCHINO [tv] H&M kollekció november 8-án debütál világszerte a kiválasztott üzletekben – itthon a Váci1-ben – és online a HM.com<http://hm.com/>-on.
“Tervezéskor mindig a barátaimra gondolok. A MOSCHINO [tv] H&M lookbook fotózás olyan volt, mint egy parti, ahol együtt ünnepeltük azt az örömöt, pop életérzést, kreativitást és energiát, ami a kollekcióból árad” – mondta Jeremy Scott, a MOSCHINO kreatívigazgatója.
“Imádom, hogy Jeremy tökéletesen át tudta adni a kollekció hangulatát a lookbook képeken is. Ez egy erőteljes kollekció, ami mindenkinek szól, aki szeretne részesülni a ruhákból áradó játékosságból” – mondta Ann-Sofie Johansson, a H&M kreatívtanácsadója.
A lookbook képeket Marcus Mam fotós készítette, a stylist pedig Carlyne de Dudzeele volt; mindketten régóta dolgoznak együtt Jeremy-vel.
A vidám és pozitív energiát sugárzó kollekciót a lookbook képeken Jeremy barátai mutatják be: Aquaria, a RuPaul’s Drag Race című reality 10. évadának nyertese, Amiaya, a modell és influencer ikerpár, Sakura Bready, Jeremy Scott asszisztense, valamint Pablo Olea, Jeremy legjobb barátja, aki egyben a MOSCHINO márka globális PR és kommunikációs vezetője.
A H&M a kollekcióhoz kapcsolódóan különleges gif-eket is készített, amiket a rajongók az Instagram Stories-ban, a Snapchaten és iMessengeren is tudnak használni a saját tartalmaik színesítésére. Az animált logó és a kollekció emblémái mellett Jeremy Scottal is készült néhány különleges gif.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!