Jeremy Scott újra megmártózott a nosztalgikus popkultúrában
Már hivatalos: a Moschino kreatívigazgatója, Jeremy Scott a milleniumi nemzedékre koncentrál legújabb kollekciójával, amelyet a The Sims nevű számítógépes játék inspirált.
Scott az életszimulációs játék előtt tisztelegve olyan ready-to-wear vonalat hozott létre, amiben a Moschinóra jellemző motívumok – mint a játékmackó és a retró láncok – a ’90-es évek microsoftos lencséjén keresztül jelennek meg.
A PC játék képi világa alapján született kollekcióban még a Simek feje fölött forgó zöld gyémánt, a plumbob is megjelenik, egy fürdőruhán és egy esernyőn.
Nem sokára a valóság visszahat a virtuális világra, mely megihlette: a Simek is hordhatják majd az új Moschino vonal darabjait.
A kampányban olyan modellek szerepelnek iPhone-jukat szorongatva, mint Stella Maxwell, Aiden és Denek K, a környezet pedig természetesen a játék háttereit idézi.
„Nagyon megtetszett az ötlet, hogy a The Sims univerzummal karöltve képzeljek el, tervezzek és valósítsak meg új karaktereket” – mondta Scott. Ez a koncepció túlszárnyalja azt, amit eddig alkottam a Moschinónál, hiszen látványos történetekből és személyiségekből álló fantáziavilágot építhettem”.
A designertől nem idegen, hogy nosztalgiával forduljon a popkultúra felé, a legutóbbi bemutatója például a ’70-es évek olyan vetélkedő műsorainak állított emléket, mint a Szerencsekerék nyugati változata.
Bella Hadid, Stella Maxwell és Kaia Gerber akkor régi tévés műsorvezetőkként jelentek meg a kifutón, feltupírozott frizurával és rikító sminkkel.
A Moschino x The Sims kollaboráció a játék 20. évfordulója előtt egy évvel érkezik, és a ruhák már rendelhetők online.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!