A popkultúra ikonja, Cher világszerte ismert, az amerikai művésznő hatvanéves pályafutása során azonban bebizonyította, hogy tehetsége túlmutat az éneklésen.
Amellett, hogy kiváló zenész, az 1960-as évek végétől kezdve a filmművészetben is jeleskedett, és az évtizedek során egyedülálló stílusikonná vált. Ahogy a zenéje, úgy Cher stílusa is fejlődött az idők folyamán, a folktól a diszkóig tökéletes könnyedséggel haladva. A most 75 éves sztár semmit sem veszített imázsából, és a kaliforniai UGG márkával szövetkezett, hogy megtestesítse annak legújabb kampányát.
Az 1978-ban alapított, kényelmes lábbeliket gyártó márka most Chert választotta a «FEEL___» kampányának arcává, amely évente egyszer egy korunk legendája előtt tiszteleg. A Neil Favila által malibui otthonában készített felvételen Cher mosolyogva és ugyanolyan lazán, mint mindig, egy pár cipővel a lábán jelenik meg. A Kauai Moleterno által forgatott rövidfilm végigkíséri a kaliforniai mindennapjait, a meditációs ülésektől a Mala nevű macskájával való filmnézésig a privát mozijában. A videóban Cher a bolygóért folytatott harcáról beszél, és arról, hogy önmaga akar lenni, anélkül, hogy bárkinek is meg kellene felelnie. „Nagyon fontos, hogy erősnek és jól érezzem magam. Nagyon örülök, hogy ezt ünnepelhetem az UGG márkájával, mert az élet az érzelmekről szól, és szerintem ez a kampány ezt mutatja be" - mondta az énekesnő.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!