Hosszas várakozás után végre Budán is üzletet nyitott a Blue Agori Greek Street Food Bar. Az eddig csak Pesten elérhető finomságok köre tovább bővült az új egységben, a belső tér pedig itt is legalább olyan szuper, mint az előző két Blue Agoriban. Megnéztük közelebbről!
Néhány hete a forgalmas Margit körúton nyitotta meg harmadik éttermét a Blue Agori Greek Street Food Bar. A minőségi street food koncepcióját feszegető Blue Agori sikerének titka az lehet, hogy az étteremben a hagyományos görög gasztronómia frissített, egészséges és könnyű fogásait kínálják, mégpedig igen gyors kiszolgálással, és ezzel együtt némi görög életérzést is – a mezze-válogatás például az együtt evés örömét, a társasági élet, barátok, család fontosságát hivatott terjeszteni Magyarországon. A Margit körúti Blue Agoriban a régi kedvencek mellett ráadásul új, izgalmas ízekkel is várják a vendégeket: ilyenek a mézes-szezámmagos rántott feta, a manouri sajtos bébispenót saláta, illetve a Thessaloniki wrap, ami az északi görög ízvilágot testesíti meg.
Ami a két előző étteremhez képest viszont nem változott, az a belsőépítészeti koncepció – és mi most erre koncentráltunk, hiszen a két pesti Blue Agori hatalmas sikerében valószínűleg ugyanolyan fontos szerepet játszott az egyedi design, mint a görög finomságok.
A Blue Agori már a kezdetekkor szeretett volna kitűnni versenytársai közül, így a hagyományos görög sztereotípiáktól szándékosan távol akartak maradni. Ennek jegyében az arculattervezésre és ennek szerves részeként a belsőépítészetben való közreműködésre a David Barath Studio-t kérték fel. A gasztronómiai koncepció kialakításával egyidőben, és a tulajdonosok, valamint a stúdió munkatársainak szoros együttműködésében végül egy olyan grafikai arculat jött létre, ami a belső térben is meghatározó szerepet kap.
Az arculat fő eleme az élénk, kék szín, valamint egy leegyszerűsített görög férfi arcél – utalva arra is, hogy az egyik tulajdonos, Stavros Koranis maga is görög. Ez a profil helyet kapott a névjegyen, az étlapon és a csomagolópapíron, de nagyon hangsúlyos szerepet játszik az étterem belső terében is. A férfiprofilt ugyanis a tervező, Baráth Dávid még tovább egyszerűsítette, és különböző irányokba elforgatva olyan mintát hozott belőle létre, ami csomagolópapír-nyomatként és csempemintázatként is nagyon jól működik.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A csempéket egyedileg gyártatták, majd a tervező rajza alapján helyezték fel úgy, hogy az az egész enteriőr leglátványosabb eleme legyen – tökéletes példaként arra, hogy nem kell mindig mindenhol a logót használni ahhoz, hogy a márkát megjelenítsük. Az így kialakított fal az enteriőr leghangsúlyosabb része lett, ami mellett szándékosan visszafogott a többi belsőépítészeti elem: a hatalmas hófehér és szürke beton felületek, a szintén hófehér asztalok és székek, valamint a kényelmes, bőr ülőpad. Nekünk nagyon bejött, kicsit még sajnáltuk is, hogy ez elvileg egy gyorsétterem... szívesen üldögéltünk volna még!
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!