Gyorsan elfogytak a helyek a csütörtöki közönségtalálkozóra.
Palvin Barbara és Dylan Sprouse saját márkája hamarosan a Culinarisban! – így kezdődik a minőségi élelmiszereket forgalmazó belvárosi bolt Insta-bejegyzése.
Az amerikai mead (azaz mézsör) reklámozására a modell és szerelme augusztus 25-én „közönségtalálkozót” szervez, amire azonban gyorsan elfogytak a helyek.
A kóstoláson Dylan elárulta, 16 évesen pattant ki a fejéből az ötlet, hogy saját alkoholos italt szeretne készíteni, hiszen az Egyesült Államokban 21 éves kor alatt nem lehet legálisan alkoholhoz jutni. Így talált rá az egyik legősibb alkoholos ital receptúrájára, amely mézből, vízből és élesztőből készül. A mead története évezredes múltra tekint vissza, népszerű volt a Távol-Keleten, a vikingek, a maják, az egyiptomiak és rómaiak körében is, a görögök pedig egyenesen az istenek nektárjaként tisztelték.
A végeredmény valahol a sör és a bor között helyezkedik el, lehet édes vagy száraz is, itthon egyelőre háromféle változatot kóstolhatunk meg.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!