Természetesen ezúttal más a feladata Lil Nas X-nek, egészen más gázsiért.
Érdekes reklámszerződésről ír a Kreatív az AdAge-re hivatkozva. Mielőtt híressé vált Lil Nas X néven, Montero Lamar Hill egy atlantai Taco Bellben dolgozott, most pedig visszatér a gyorsétteremlánchoz, de immáron igazgatóként.
Egészen pontosan chief impact officer lett a tisztsége a Taco Bellnél, a cég közlése szerint a rapper feladata az étteremlánchoz (és pl. új lemezéhez, a Monteróhoz) köthető élmények kitalálása.
Van egy kézzelfoghatóbb része is az együttműködésüknek: a világsztár a reggeli ajánlatokat népszerűsíti, amelyeket a Taco Bell szeptember közepére vezet vissza éttermeinek 90 százalékába. Az ehhez kapcsolódó kampány hétfőn indult az Egyesült Államokban, ennek része az alábbi filmecske is.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!