Több mint 2 millió embernek fizetnek a tartalomért, átszámolva körülbelül 1150 milliárd forintot egy negyedév alatt.
Átlépte a 2 milliót a YouTube partnerprogramjában résztvevő azon tartalomgyártók száma, akikkel megosztja gigantikus hirdetési bevételeit a médiaóriás - írja a Média1 a Variety-re hivatkozva.
A videómegosztó cég 2007 óta fizet a felületére tartalmat feltöltők egy részének, jelenleg ez a vállalat reklámbevételeinek az 55 százaléka. Az elmúlt negyedévben 7 milliárd dollárt bevétele volt ebből a YouTube-nak, azaz 3,85 milliárd dollárt fizet ki a 2 millió partnerének egy negyedév alatt.
Ez körülbelül 1150 milliárd forint.
"A partnerprogramunkban részt vevő alkotók közül sokan munkahelyeket teremtenek, és hozzájárulnak a helyi és a globális gazdasághoz” - közölte Neal Mohan, a YouTube termékért felelős vezetője. Szerinte továbbra is energiát kell fektetniük az irányelveiknek nem megfelelő tartalmak eltávolítására.
Rendszeresen felülvizsgálja és eltávolítja azokat a csatornákat a YouTube, amelyek nem felelnek meg az irányelveinek, például amelyek többször is megsértik a gyűlöletbeszédet, vagy félretájékoztatnak.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!