Nyáron érkezik a Rare Beauty.
2019 volt az év, amikor az énekesek új zeneni album helyett inkáb saját szépségmárkát alapítottak. Rihanna Fenty Beauty és Lady Gaga Haus Labs márkája után Selena Gomez is bejelentette, hogy ő is csatlakozik a klubba.
Sokáig csak pletykálták, ám Gomez most hivatalosan is megerősítette, hogy hamarosan érkezik saját sminkmárkája, a Rare Beauty. Selena az Instagramon osztotta meg a hírt, videó formájában.
"Srácok, már két éve dolgozom ezen a projekten, a Rare Beauty sminkmárkát 2020 nyarától kezdve megtalálhatjátok Észak-Amerika Sephora boltjaiban. Addig is itt van egy kis ízelítő. Még rengeteg minden van, amit megosztok majd veletek! Alig várom!"
A videóban láthatunk rúzsokat, szemhéjpúdereket, highlightereket és pirosítókat. A márka nevét pedig az énekes legújabb albuma, a Rare inspirálta.
Több, mint egy millió követőt sikerült begyűjtenie egy nap alatt Instagramon, de mi a Rare Beauty koncepciója? "...hogy párbeszédet alakítsunk ki a szépség, önelfogadás és mentális egészség témáiban. Szeretnénk segíteni az embereknek, hogy több támogatást, elérést kapjanak és hogy autentikusabban kapcsolódjanak egymáshoz és kevésbé érezzék magányosan magukat a világban.'
Mivel a nyilvánosság előtt is beszélt mentális problémáiról, egyértelmű, hogy Selena számára a Rare Beauty egy személyes projekt. A márka kizárólag a Sephora üzleteiben lesz elérhető, de remélhetőleg online is megrendelhetjük majd a termékeket.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!