A „très magnifique” kollaborációt a Lancôme dobta piacra.
Mivel is lehetne méltóbban ünnepelni a sikersorozat hamarosan érkező vadonatúj évadát, mint egy saját sminkkollekcióval? A francia szépségmárka, a Lancôme a Netflixszel közösen elkészítette a saját, Emily Párizsban-ihlette kollekcióját, amely a „For The Love of Paris” nevet kapta.
A limitált kiadású, ünnepi kollekció részeként a márka néhány bestseller terméke is francia mintájú csomagolást kapott, melyről ugyanazok a vörös és rózsaszín árnyalatok köszönnek vissza, amelyekben Emily is gyakran járja a szerelem városát. Sőt, a szemfüles rajongók még az Eiffel-torony és a piros szív motívumokat is kiszúrhatják – ezek arra a kissé túlzó táskadíszre utalnak, amellyel Emily a sorozatban elriasztotta Pierre Cadault divattervezőt attól, hogy szerződést kössön az ügynökséggel.
A For The Love of Paris kollekció egyik legnépszerűbb terméke minden bizonnyal a 12 árnyalatot tartalmazó, szív alakú szemhéjfesték-paletta lesz, de nem hiányozhat a felhozatalból a díjnyertes Moniseur Big Volumising szempillaspirál, valamint a márka kultikus L’Absolu Rouge rúzsai sem.
A kozmetikumok mellett egy bőrápoló és egy parfüm is része a limitált kollekciónak, az Advanced Génifique szérum a „fények városához” méltón ragyogóvá varázsolja az arcbőrt, míg az Idôle Eau de Parfum a rózsa és a jázmin jegyeivel Emily virágárusnál tett látogatását idézi fel.
Nem véletlen, hogy a két márka egymásra akadt, hiszen a sorozatban Emilyt alakító Lily Collins 2014 óta a Lancôme szépségnagykövete. A különleges együttműködés november végén érkezik a boltokba és online áruházakba, a széria második évada pedig december 22-én debütál a Netflixen.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!