Quantcast

Új márka

Nagy dobásra készül Scarlett Johansson

© ROBYN BECK / AFP

2022-ben már otthonodban is kényeztetheted majd magad a színésznő munkájának és kreativitásának eredményeivel.

A szépségiparban a hírességek által alapított márkák hosszú sorának legújabb trónkövetelője nem más, mint a ScarJo! A Marvel-filmek színésznője elárulta: új brandjének - amelyet valamikor 2022 elején akar elindítani - küldetése, hogy "tiszta, mindenki számára hozzáférhető szépséget" biztosítson. Bár egyelőre nincs információ arról, hogy Johansson pontosan milyen termékekkel fog dolgozni, a projektje finanszírozását a The Najafi Companies biztosítja, amely olyan sztárok saját márkáival foglalkozik, mint Tracee Ellis Ross Pattern Beauty hajápolási sorozata, vagy éppen a Moon Oral Care-vel, amely Kendall Jenner nevéhez köthető. Scarlett nem egyedül vág bele a piac meghódításába, Kate Foster ugyanis partnere lesz a vállalkozásban, aki korábban a Victoria's Secret Beauty és a Juicy Couture céggel is dolgozott együtt.

ScarJo soha nem idegenkedett a szépségmárkáktól, mivel a színésznő évekig volt a L'Oréal Paris arca, akár sminkről, akár hajápolásról volt szó. Vajon Johansson első független brandje milyen termékeket fog nekünk kínálni? Olyanokat, amelyekkel hozzá hasonlóan mi is elérhetjük az igazán ragyogó bőr látványát vagy kócos tincseinek szélfútta hatását? Vagy talán fény derül csillogó mosolyának titkára? Ezt csak az idő dönti majd el.

Egyelőre mindannyian csak azért izgulhatunk, mert következő dobásaként az idei évben debütáló Marvel-sorozat egyik filmjének főszereplőjeként, a Fekete Özvegyként láthatjuk majd, ami július 9-én kerül a mozikba. Még az is elképzelhető, hogy az akciófilmben brillírozó sztár talán bepillantást enged a filmben. Egy olyan szuperhős, aki mellékállásban a szépségiparban dolgozik? Remekbe szabott cselekménynek tűnik akár a következő rész, a Black Widow 2 számára.

Forrás: ELLE